Ahh jag hör framför mig en tvåstämmig Plinka på den här - kan bli toppen. Saxknastret vid 276 och efter 313 gillar jag inte men det kan försvinna i en sångstämma kanske - sköna harmonier gubbs.
Ja, det kunde säkert funka!

Får kanske be Roffe att "gurgla" saxen oftare... piprensare i den storleken finns väl inte?

Tycker nog att "knastret" är lite som stränggnissel - det hörs att det är på riktigt!

Kul att du gillar harmonierna - tack!

Lite dansband över det - Alfons saxparty 5, typ!

Det var nog länge sedan du var på en dansbana!

Vem f*n är Alfons förresten?

Låter fin-fint Jocke! 
/Roffe H
Roligt att du tycker det Roffe - tack!
Vackert o finstämt, men inte tusan skulle jag känna igen melodin om jag inte på förhand visste vad det var. Den har ni lallat iväg för långt på för att så skall ske, men vad gör det? Det låter ju så bra såhär 
Saxparty... ja lite grann kanske, men inte så det stör, o då är jag ändå gravt traumatiserad från barndomen av de långa raderna kasettband med saxparty hit o dit.
Tack Tigern!

Tanken var aldrig att göra en cover utan att utforska och experimentera med harmonierna. Som jag skrev i inledningen fick vi anstränga oss för att få in ledtrådarna... och nu ligger det filer i olika versioner över hela datorn...

Kassettband - det var grejer det!

Märkligt att dansbandsmusiken gett en hel generation men för livet...^^ Har också haft otroligt svårt för "saxparty" men ingen av dem "gurglar" ju så skönt som Roffe!