Forum > Demolåtar

Gurano & Plinka - Hit me hard

<< < (2/6) > >>

Jocke:

--- Citat från: Girly skrivet 13.09.2013, 15:41:12 ---...säger inget mer ifall Plinka blir förbannad igen  :blink:
/Girly

--- Slut citat ---

Man får nog vara försiktig med vad man skriver i fortsättningen...  :rolleyes:  :lol:

Gurano:

--- Citat från: Altsax skrivet 13.09.2013, 12:51:08 ---Grymt!

Plinka i toppform :)

/Josef

--- Slut citat ---
Tackar

--- Citat från: Jocke skrivet 13.09.2013, 13:21:44 ---Ja detta var "anger management" på hög nivå - hoppas ni båda mår bra av det!  :lol: En del av sången försvinner bakom gitarrerna - putsa på så blir det skitbra! :)

--- Slut citat ---
Tackar.  Sänkte sången lite på vers å höjde liite på reff

--- Citat från: Marsall skrivet 13.09.2013, 14:17:49 ---Nice! Bra krut o bra plinka drag på sången... Versen liiite hög sång ..o som Jocke nämnde sången dränks på reffen tyvärr.. blir bra med lite fintrix .. ;)

--- Slut citat ---
Tackar. Sänkte sången lite på vers å höjde liite på reff

--- Citat från: Girly skrivet 13.09.2013, 15:41:12 ---Ojsan...ja, här var det starka känslor...  :blink:
Skönt att ladda ur sig ;) lite småpunkigt och flummigt på samma gång :P
Jocke och Marsall har prickat in det jag själv reagerade på ang. sångvolym i ref så jag säger inget mer ifall Plinka blir förbannad igen  :blink:
/Girly

--- Slut citat ---
:D

--- Citat från: Jocke skrivet 13.09.2013, 15:49:07 ---Man får nog vara försiktig med vad man skriver i fortsättningen...  :rolleyes:  :lol:

--- Slut citat ---
:)

Nu har jag höjt reffsången liiiite och sänkt verssången lika lite :)
/G

Jocke:
Betydligt bättre nu - det går att följa texten utan att läsa samtidigt! :)

Marsall:
Much better :).. vågar inte komma med förslag om nåt denna gång..  :D..

Plinka:
Gött var det, nu har jag fått ur mig nästan allt  :D , sparar lite som jag kan ta fram vid behov  :lol:
Jobbigt för Gurano om du försökte mixa denna med hangover -ännu mer huvudvärk??
Tack Altsax, Jocke, marsall, Girly för lyssning och kommentarer!

--- Citat från: Jocke skrivet 13.09.2013, 15:49:07 ---
--- Citat från: Girly skrivet 13.09.2013, 15:41:12 ---...säger inget mer ifall Plinka blir förbannad igen  :blink:
/Girly

--- Slut citat ---

Man får nog vara försiktig med vad man skriver i fortsättningen...  :rolleyes:  :lol:

--- Slut citat ---
:D Äntligen kanske man kan få lite respekt på det här forumet  :lol:  :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion