Forum > Demolåtar

Gurano & Girly - Missing you

<< < (7/8) > >>

karl:
Nice överlag...bra gitarrversriff och bra sång....liked it ;)

Plinka:

--- Citat från: Jocke skrivet 11.09.2013, 21:39:25 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 11.09.2013, 21:27:30 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 11.09.2013, 21:13:55 ---Du skrev  :) men jag skrev inte det där andra...  ;) Lyssnade faktiskt i 3 olika lurar för att inte "luras!  :rolleyes:  :lol:

--- Slut citat ---
Jepp jag klippte fel - nu åtgärdat :D

--- Slut citat ---

Jäkla rörigt för en så här bra låt!  :o  :lol:

--- Slut citat ---
Där ser ni vad lurigt allt kan vara, man ska inte bara vara misstänksam mot lurarna, utan mot all teknik  :P

Henric:
Bra låt, text och framförande!  :rolleyes:

Medveten om att jag är inne på tycke och smak avdelningen, men jag tycker det hörs lite för komprimerat ibland, jag hade lättat på komprimeringen till att börja med. En sån här låt är inte lättmixad, jäkligt bra låt i a f!

tigersoul:
Vilken självsäker sång från dig Girly, något har hänt :P underbart!

Mina synpunkter är främst hur sången blandar med övriga mixen, röstspåret drunknar stundtals lite i den väldigt upptagna instrumentbädden i min lyssning o den limmar inte riktigt. Det känns också som att Girly taggar ner lite i en passage i början medan låten i övrigt tuffar på utan reaktion på smma ställe vilket leder till att det känns som att sången är väldigt "pålagd" o att musiken är "omedveten" om sången så att säga. Gud så rörig beskrivning.

Annars mycket trevligt, o ser fram emot fortsättningen ;)

Gurano:

--- Citat från: karl skrivet 12.09.2013, 04:52:46 ---Nice överlag...bra gitarrversriff och bra sång....liked it ;)

--- Slut citat ---
Tackar så mycket

--- Citat från: Henric skrivet 14.09.2013, 09:02:34 ---Bra låt, text och framförande!  :rolleyes:

Medveten om att jag är inne på tycke och smak avdelningen, men jag tycker det hörs lite för komprimerat ibland, jag hade lättat på komprimeringen till att börja med. En sån här låt är inte lättmixad, jäkligt bra låt i a f!

--- Slut citat ---
Tackar :)
Näe ingen komprimering som stör min lyssning

--- Citat från: tigersoul skrivet 14.09.2013, 12:15:31 ---Vilken självsäker sång från dig Girly, något har hänt :P underbart!

Mina synpunkter är främst hur sången blandar med övriga mixen, röstspåret drunknar stundtals lite i den väldigt upptagna instrumentbädden i min lyssning o den limmar inte riktigt. Det känns också som att Girly taggar ner lite i en passage i början medan låten i övrigt tuffar på utan reaktion på smma ställe vilket leder till att det känns som att sången är väldigt "pålagd" o att musiken är "omedveten" om sången så att säga. Gud så rörig beskrivning.

Annars mycket trevligt, o ser fram emot fortsättningen ;)

--- Slut citat ---
Tack kul att du gillar. Den låter klar i mina öron så det kommer inte att ske något mera med denna

/Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion