Forum > Demolåtar
Gurano & Ynot - 666
pxm:
åh, är det samma mix överst som i sista inlägget !!!!!!!
:lol: :lol: där ser man vad en 2ndra lyssning kan göra !!!!!
oooops !!!!! :lol:
Med vänlig hälsning
Edit; ha reverbet kvar - det var ju coolt ju !!!!!!
Edit2; gillade inte första lyssningen men andra :lol: :lol: :lol:-antagligen för att jag vant mig vid låten på 2ndra...Det är en bra låt !!!!
Gurano:
--- Citat från: Marsall skrivet 07.09.2013, 20:12:34 ---Det indianska är nu som bortskalperat :lol: För mig är det nog lite för mycket reverb på gitarren.. men det är ju tycke och... lite mindre av reverbet så blir nog den coola Fredde vadling stuket på sången mer framträdande.. saknar lite trum rytmer också.. bra annars :)
--- Slut citat ---
Ja det där indianska har jag aldrig själv hört så ingen skada skedd :D
Sänkte reverbet lite lite på guran ... men kanske är det ändå för mycket för din smak?
--- Citat från: pxm skrivet 07.09.2013, 20:14:03 ---åh, är det samma mix överst som i sista inlägget !!!!!!!
:lol: :lol: där ser man vad en 2ndra lyssning kan göra !!!!!
oooops !!!!! :lol:
Med vänlig hälsning
Edit; ha reverbet kvar - det var ju coolt ju !!!!!!
Edit2; gillade inte första lyssningen men andra :lol: :lol: :lol:-antagligen för att jag vant mig vid låten på 2ndra...Det är en bra låt !!!!
--- Slut citat ---
Kul att du gillar
Jäpp samma verre både här å där ;)
Jag tycker oxå att det ska vara mycket reverb på guran ... men jag sänkte lite lite .... knappt märkbart :D så det e lugnt
/G
Emulator:
Jaa...haha :D 666!
Gillar de lugna tonerna i stycket allra bäst, tycker hela alstret kunde få puttra på i en hel evighet med indianvox och ynots mässande innan det exploderar in i nåt annat.
Kul gubbs, thumbs up :)
Gurano:
--- Citat från: Emulator skrivet 08.09.2013, 01:26:04 ---Jaa...haha :D 666!
Gillar de lugna tonerna i stycket allra bäst, tycker hela alstret kunde få puttra på i en hel evighet med indianvox och ynots mässande innan det exploderar in i nåt annat.
Kul gubbs, thumbs up :)
--- Slut citat ---
Jepp 666 :D
Tack Emu för att du tog dig tid att lyssna - vi får se vad som händer med denna framöver.
/G
Harmonica mike:
Tyckte den här var cool.
Tony gör ett bra jobb som alltid,men jag hade föredragit mer sång istf mässandet..Låten är cool,och kanske kan bli än coolare med lite mer sång,kanske värt att testa det..
Så fick man såga lite då istf för ved :)
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida