Forum > Färdiga produktioner
Roffe H & Marre - Greensleevees (version 4 version med mer sång och stämmor)
Roffe H:
Tack för kommentarer och lyssning, har rättat felet. :)
/Roffe
Jocke:
Nu har "Snygg-Roffe" varit i farten igen... ;) Det här är mycket elegant genomfört av er båda - snygg, balanserad mix och fina insatser! :)
Roffe H:
--- Citat från: Jocke skrivet 29.09.2013, 12:56:43 ---Nu har "Snygg-Roffe" varit i farten igen... ;) Det här är mycket elegant genomfört av er båda - snygg, balanserad mix och fina insatser! :)
--- Slut citat ---
Tack för komplimangen Jocke. :)
/"Snygg Roffe"
Asti:
Fin tolkning av den här klassikern! Bra känsla i saxsolot.
Måste tyvärr påpeka att jag tycker Marres sång ligger lite, lite för högt i mixen i mitt tycke.
Bra samarbete!
/Asti t.f. Samarbetsbedömare
Marruschkka:
--- Citat från: MaxB skrivet 28.09.2013, 20:30:47 ---Nästan som på radio! Hallelujah, så stämningsfullt det blivit!
Några sura sångtoner får man nog ta med på köpet, i en sån här lurig fin låt.
NÅN KOMPRESSOR DUCKAR FÖR LÅNGSAMT ELLER MYCKET VID 162-164
Det är värt att korrigera!
--- Slut citat ---
Gulle :wub: Tack för dina tankar.
--- Citat från: Eddi skrivet 29.09.2013, 03:06:00 ---Jag gillar nuvarande version mycket :)
--- Slut citat ---
Alltså..jag gillar verkligen låten jag oxå, men det blev lite svårt att hålla långa legatotoner i slow-tempo..men jag älskar Roffes arr, tack för dina ord Eddi!
--- Citat från: Jocke skrivet 29.09.2013, 12:56:43 ---Nu har "Snygg-Roffe" varit i farten igen... ;) Det här är mycket elegant genomfört av er båda - snygg, balanserad mix och fina insatser! :)
--- Slut citat ---
Snygg-Roffe...snygg benämning, visst är han duktig på att få till rena snygga arr?! Tack Jocke :-D
--- Citat från: Asti skrivet 29.09.2013, 17:33:12 ---Fin tolkning av den här klassikern! Bra känsla i saxsolot.
Måste tyvärr påpeka att jag tycker Marres sång ligger lite, lite för högt i mixen i mitt tycke.
Bra samarbete!
/Asti t.f. Samarbetsbedömare
--- Slut citat ---
Herr Samarbetsbedömare, jag kan inte bedöma huruvida jag skall sänkas men kanske du har rätt? Roffes känsla på saxen är...så sensuell.
Det får andra avgöra, ang. nivåer, samt Snygg-Roffe :wub: Tack Asti, det är så roligt med collabs, eller hur?! Jag har lämnat några fler förslag till Roffe ang. uppjazzade visor, detta är verkligt skoj :rolleyes:
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida