Forum > Färdiga produktioner
Roffe H & Jocke - Sömnlös Blues
Roffe H:
--- Citat från: Plinka skrivet 03.09.2013, 12:27:54 ---Har inte hört tidigare versionen, men den här låter fint. Tycker du har fått till ett bra ös i saxen denna gång, stor applåd och jubel för det! Och Jockes snygga gitarr inklusive gitarrsoundet gör mig inte besviken, riktigt snyggt!
Det enda jag tänkte på efteråt var att jag glömde lyssna på sången/texten, försvann lite, kanske ska den upp en millimeter?
Men musikaliskt sett är detta en klar fullpoängare :D
--- Slut citat ---
OK, tackar för det...höjer sången ett snäpp så få vi se. :)
/Roffe H
Jocke:
Det är verkligen kul och uppmuntrande att få gillningar för gitarr-liret - tack. :) Jag har aldrig sett mig som solist men det är inte i nävarna begränsningen sitter utan i skallen. Beslutsamhet och attityd har kanske inte riktigt legat för mig... behöver nog någon som gör mig riktigt förbannad... :lol:
Wernborg:
Möcke blues på KR nuförtida! Och det är fint det.
Tycker ni gör detta bra. Dov sång ja. Håller med många om det.
Lite försiktigt solat både på sax och gitarr. Tuffa till er lite så blir det bra ännu bättre.
Det spritter i gitarrfingrarna när man lyssnar på blues! :D
Eddi:
Snabblyssnade igår - nya mixen har betydligt mer pondus tycker jag - både saxliret och gurasolot sitter bra nu även mixmässigt. Enda invändningen jag har är att småplocket på guran i början kommer på Roffes sång det hör hermma mer emellan sångstroferna tycker jag när kompet är lugnt. Småplocket som sker efter 145 är helt ok och där upplever jag att guran tagit mer hänsyn sången.
En skön dänga och härligt colab :D
Jocke:
Vi är lite försiktiga pojkar båda två Wernis - tack! :)
--- Citat från: Eddi skrivet 03.09.2013, 20:28:35 ---Snabblyssnade igår - nya mixen har betydligt mer pondus tycker jag - både saxliret och gurasolot sitter bra nu även mixmässigt. Enda invändningen jag har är att småplocket på guran i början kommer på Roffes sång det hör hermma mer emellan sångstroferna tycker jag när kompet är lugnt. Småplocket som sker efter 145 är helt ok och där upplever jag att guran tagit mer hänsyn sången.
En skön dänga och härligt colab :D
--- Slut citat ---
Asså... jag tyckte inte att jag spelade i mun på Roffe, hmmm... :wacko:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida