Forum > Färdiga produktioner

Roffe H & Jocke - Sömnlös Blues

<< < (3/10) > >>

Jocke:

--- Citat från: pxm skrivet 03.09.2013, 00:16:12 ---Tror att avståndet till micken är perfekt, men att rummet i sig är för stort....
Prova samma mickavstånd fast i ett mindre rum...

mvh

--- Slut citat ---

...eller större... Efterklangen brukar ju förvisso bli längre... men svagare.^^ Kanske Claes sångknep - att sjunga ut ur en hörna kan funka på sax med?

bjurte:
Ni är bra !! Saxen, ja vad ska man säga ?? Fn.. va häfftigt att du börjar 'dra på' det är då saxen 'öppnar sig'  mumms.. :)
Och jag tycker att Jockes gitarr-solon får mer pondus för varje låt..du behöver ingen hjälp  längre,det här grejjar du själv..
Snuggt.. 

Harmonica mike:
Bra här boys.

Jag gillade också saxljudet.Bra kliat av er båda,extra eloge för Jockes solo på guran,snyggt.

Fyra hattar,två var samt en till mixaren och en till loge tjejen för bra service och den sista till arrangören som hade den goda smaken att han ställt in en back med pilsner i logen.Så totalt sett så gick dom åt hela högen  :D

Mike

Roffe H:
Tackar herrarna bjurte och mike för lyssning och kommentarer.  :D
Har nu lagt om saxen och småfixat lite med annat också. Tycker väl att rumsljudet försvann, gick närmare och drog ner en gardin framför  micken.
:D Hoppas alla blir glada och nöjda, det blev i alla fall jag.  :D

/Roffe

Plinka:
Har inte hört tidigare versionen, men den här låter fint. Tycker du har fått till ett bra ös i saxen denna gång, stor applåd och jubel för det! Och Jockes snygga gitarr inklusive gitarrsoundet gör mig inte besviken, riktigt snyggt!
Det enda jag tänkte på efteråt var att jag glömde lyssna på sången/texten, försvann lite, kanske ska den upp en millimeter?
Men musikaliskt sett är detta en klar fullpoängare :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion