Forum > Färdiga produktioner
equality & ydderF - September remix
equality:
Härligt att du får sådana bilder Plinka! Tack för dom! :)
Emulator:
Gult ljus.
Ljuset blir gulare när solens fotoner har mer atmosfär att korsa. I sensommaren i sverige finsn det en period där det är ljust länge fortfarande, men solen börjar stå lägre. Naturen blir också gulare; vassen i skärgården börjar torka, löven på björkar gulnar och det är lögn i h-vete att hitta kantareller för att det ligger löv överallt.
En riktigt vacker period på året. många börjar känna sig lite deppiga, men jag stortrivs. Luften är kall och "tung", krispig. Fortfarande känner man solen värma, och det är en skön tid att vara ute i skog och mark, eller i skärgården.
Musiken passar till allt detta som handen i handsken. Bra gjort av er!
Dividend:
Jag kämpar som en häst för att komma på klagomål, men det är svårt.
Det är snygga klanger även om musiken är avlägsen min "fåra", det countrymässiga inslaget ogillas men samtidigt är det uppblandat med svensk folk eller vad det nu är. Så det gör inte så mycket!
Snygg mix. Är det den sista så laddar jag hem den och lyssnar mer koncentrerat vid tillfällen av intellektuellt sökande men med en balk av enkel men jätteeffektiv harmonik (Melodiken märkte jag inte av.)
Alltså låten ger mig intrycket av ett sökande sinnelag. Hade försökt förskjuta harmonik åt annat håll mot slutet, ingen tonartshöjning men nåt som avslutar bättre.
Äh, det är bara mina intryck. :) Men snyggsnygg mix och plonket är ju så Eq så man önskar fler låtar från dig per år.
Mycket babbel, nu ska jag bada för sista gången på året :)
Marsall:
Ohh örongodis .. :) Ja vad säger man mer ..? Lyssnade 2 ggr när jag ändå var på g" ...började tralla på en snutt..trallallalla la september rain....tralla..la.. Nice! :) min födelsemånad till på köpet.....
Marruschkka:
Så mysigt, vilken skön ljudbild :P
Från 2:10 blir det som allra vackrast, vilket samspel av er, underbart.
Jag ser singlande löv ner mot marken, daggigt gräs... en krispig luft att inandas en tidig morgon...så friskt och vackert.
Tack grabbar, det är en ren njutning att lyssna på denna :rolleyes:
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida