Forum > Demolåtar

pxm - "Drunkken Minnd"

<< < (3/4) > >>

pxm:
Nej, du har rätt MaxB...Det saknas något i den här musiken.....

mvh

Mein:
Wow! Var du också på Kurbits 1984? :)

Alltså, detta låter faktiskt ganska likt en del musiker jag lirade med på 80-talet som gillade att röka julgran. De var så inne i sin egen grej att de inte riktigt fattade vad de egentligen gjorde i långa stunder.

Om det är bra? Njae, så här efteråt kanske det inte kommer in i Hall of Fame men, och detta är viktigt, det kanske var skitbra just då. Fylla och musik är som fylla och skidåkning - förmodligen ingen bra kombo om det är resultatet som räknas. Det slutar sällan som man tänkt om man säger. Dock så är man kung under tiden och allt man gör blir så j_vla bra. :D

Jag röstar ändå på musik utan apertif.

/Mein

Eddi:
Ja du Johan det låter ju som om dimman är rätt tät där - men jag gillar hur du ger fasen i skalövningarna och hör att du litar till känslan mycket mer här - så jag är väl för tiffar då antar jag :wacko:

equality:
Nja, hört bättre från dig. Känner igen mig lite i Meins träffsäkra beskrivning och efteråt undrat hur de som var spik nyktra uppfattade ens "musikaliska" insatser.  :D
Nån virre tycker jag ibland ändå släpper på även musikaliska hämningar och att man uppfattar sig som mer kreativ. Man blir mindre sträng mot sig själv men förlorar i motorik.   

MaxB:

--- Citat från: Mein skrivet 30.08.2013, 22:47:34 ---Alltså, detta låter faktiskt ganska likt en del musiker jag lirade med på 80-talet som gillade att röka julgran.

--- Slut citat ---

Röka julgran? Då måste man ju först ut i skogen, för att hugga sig en riktigt präktig och fin gran...

...men som sagt, jag går inte riktigt igång på den (det är inte klokt vad en del från Holland hittar på...).

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion