Tycker inte du ska krångla till det för mycket nu när du kommit på banan igen! ;-) Det här funkar riktigt bra och egentligen tycker jag att det bara är en sak som verkligen behöver pysslas lite med och det är att närheten/distansen (rummet?) för sången förändras genom låten... Först tänkte jag att versen kändes nära och intim medan refrängen kändes lite fjärran men jag tror inte att det är så konsekvent... ska lyssna igen i morrn! Bra jobbat! 
Tack Jocke.. Och det är sant. Jag ska sluta krångla till allt så förbannat.. Jag tycker dock att denna har jag lyckats hålla enkel. Det är bara raka rör liksom..
Jag förstår det där med rummet - i teorin - men inte vad man gör åt det.. Men glädjande nog så har Freddy meddelat att han tar sig an även denna och lägger med den på plattan... And I'm so happy..
Tack igen Jocke!
Shit, här har det ju hänt massor!
Snyggt sound det börjar bli nu 
Lite varning på denna, är en sån där som gärna sätter sig i huvudet, och skulle lätt kunna bli en radiohit 
Tack gulliga Plinka. Va snäll Du är... Det ska bli oerhört spännande att se vad Freddy kan göra. Han har ju en förmåga att kunna förädla mina låtar maximalt.. Tyvärr så är sången något som jag är missnöjd med, men eftersom jag inte kan bättre - och heller inte hittar nån annan som vill sjunga med Hoggez Orkester - så får det bli såhär.
Tack igen för lyssning & tyck..
Det låter jädrigt bra nu Hogge - bara för Freddy att börja finmixeriet tycker jag. 
Japp

Tack snälla Eddi.
Låter snyggt! Återkommer med mer utförliga betraktelser vid senare tillfälle 
Tack Div. och på återseende då