Forum > Färdiga produktioner
BJURTE & MARRE - The R-Hole
jonnerstone:
Har lyssnat några ggr på denna nu. Fortfarande bra. Den skulle ha platsat till valfritt avsnitt av Maimi Vice och där den instrumentala slutdelen hade fått ackompanjera den obligatoriska båtjakten :-)
Ola:
gillar det här. det här är bra gött !
topp jobb
vill ha Mera mera mera flera
Mvh Ola
bjurte:
--- Citat från: Jocke skrivet 04.09.2013, 13:01:14 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 04.09.2013, 12:27:29 ---Jomen nu Tycker vi att denna är klar.
Hej då Låten...Hälsa dom andra.. :wub:
--- Slut citat ---
Så klart, sa Petter! Det har den varit länge - sluta jiddra! :rolleyes: :lol:
--- Slut citat ---
Nämmde jag Santa Marias Chili Grillkrydda ?? :D
--- Citat från: spacetrucker skrivet 04.09.2013, 14:04:30 ---Maffig och :wub:
Här och där i låten tyckte jag mig nästan ana James Bond temat runt hörnet. Verkligt bra. Och vilka snygga sounder. Ingen grötig soppa här inte. Bra jobbat, Svårt att tro att karln har problem med hörseln. Har undvikt att lyssna på den här... håller på med en ny låt och sånt här tar en effektivt ner på jorden... eller en bit under.... in the R-hole.
// Space
--- Slut citat ---
Det sitter väl lite i ryggmärgen det där med att inte höra så bra och lyckas med mix, sedan får jag ju ofta fingervisningar från er kära kollegor..
Ett tydligt tecken i alla fall är att mina arr. har blivigt renare och inte så mycket små hyss runtomkring som för.
Jag klarar helt enkelt inte av att fokusera på sådant i mina mixar längre.. :wacko:
007 är Ballt och tages som komplimang !! Tack !!!
Ps. Tycker att du lyckades ganska bra med Soundet i din låt oxo.. ;)
--- Citat från: jonnerstone skrivet 04.09.2013, 21:05:37 ---Har lyssnat några ggr på denna nu. Fortfarande bra. Den skulle ha platsat till valfritt avsnitt av Maimi Vice och där den instrumentala slutdelen hade fått ackompanjera den obligatoriska båtjakten :-)
--- Slut citat ---
James Bond i Miami på vild Båtjakt, den filmen vill jag oxo se !! :D
Tack !!
--- Citat från: Ola skrivet 04.09.2013, 22:53:33 ---gillar det här. det här är bra gött !
topp jobb
vill ha Mera mera mera flera
Mvh Ola
--- Slut citat ---
Godis e Gött !!
Mer blire fast det kanske bröjer ett tag, det är möcke nu...
Tack!!
Jocke:
--- Citat från: bjurte skrivet 05.09.2013, 14:14:48 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 04.09.2013, 13:01:14 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 04.09.2013, 12:27:29 ---Jomen nu Tycker vi att denna är klar.
Hej då Låten...Hälsa dom andra.. :wub:
--- Slut citat ---
Så klart, sa Petter! Det har den varit länge - sluta jiddra! :rolleyes: :lol:
--- Slut citat ---
Nämmde jag Santa Marias Chili Grillkrydda ?? :D
--- Slut citat ---
"Antecknar"... :P
zorrow:
Käre Bjurte! Det smärtar mig djupt att du inte tar hänsyn till mina synpunkter...
Näää! Skojar bara. Om man skulle ta hänsyn till samtliga synpunkter skulle man aldrig bli klar med något. Mixning är ju personlig smak också. Du är så vansinnigt duktig tycker jag! :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida