Forum > Färdiga produktioner

BJURTE & MARRE - The R-Hole

<< < (14/16) > >>

Marruschkka:

--- Citat från: Jocke skrivet 02.09.2013, 11:33:47 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 02.09.2013, 10:30:57 ---Tror denna är färdig nu, lite småfix och mupptrixande sen sist, men det är väl antagligen bara jag som hör någon skillnad :D
Och till Jocke, jo det är en massa småsaker som händer i det partiet du nämner, men det får nog vara så.
Blir för mycket bök annars, och jag kan nog leva med det.. B)

--- Slut citat ---

Ja, det är förbannat bra iaf! ;) Man blir lätt lite petig på den här nivån... ^^

--- Slut citat ---
:wub: Visst kan vi leva med det ? Tack för egagemanget, det värmer.

--- Citat från: Roffe H skrivet 02.09.2013, 15:46:48 ---  :D Jag måste ha missa denna godbit (för lång ledighet).Tycker den känns fix och färdig ...jättebra jobbat alla inblandade. Skönsång och finlir!  :D Njutbart!  :D
/Roffe H

--- Slut citat ---

Bra med ledighet, men du kom ju tillbaka i grevinnans stund ;) Tack Roffe.

--- Citat från: Girly skrivet 02.09.2013, 17:52:21 ---Svinbra!!!  :wub:
Gillar det här lite psykadeliska temat med Alice i underlandet.
Marre - det bästa jag hört med dig tror jag  :D
Bjurte... kanonharen!  ;)
/Girly

--- Slut citat ---

Girly Girly..vad glad jag blev, tack sångfågel:rolleyes: Kanonharen kan sina grejer..det är bare att hake på de´!

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 02.09.2013, 23:44:26 ---Låter riktigt najs om precis allt!
Låten är lite lång för min smak, men jag måste härdas.  :D

--- Slut citat ---

Jag har oxå härdats, numer är jag riktigt förtjust i långa låtar att drömma sej bort i. Tack för din input :wub:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.09.2013, 08:04:39 ---Faran med att tillbringa hela sommaren i stugan är att jag kan missa de riktigt bra låtarna..
Här hade jag tur och tröck lyssna..

Riktigt bra här,det låter klar skiva hos mig.Bra mastrat också med fet ut nivå.Marre i sitt rätta element och El Bjurtro i högform - fi faen vad bra detta var.

Tack för musiken friends

Mike

--- Slut citat ---

Tack kompis, kul att se din fina kommentar, jag tycker oxå mixen är jättebra!  Det var kul att poppa med Kanonharen :D

Mera pop  RabbitBjurte, det här är så skoj att göra med dej oxå.

/Marre

bjurte:

--- Citat från: Roffe H skrivet 02.09.2013, 15:46:48 ---  :D Jag måste ha missa denna godbit (för lång ledighet).Tycker den känns fix och färdig ...jättebra jobbat alla inblandade. Skönsång och finlir!  :D Njutbart!  :D
/Roffe H

--- Slut citat ---
Godis e gott.. lixom ledighet Tack !!

--- Citat från: Girly skrivet 02.09.2013, 17:52:21 ---Svinbra!!!  :wub:
Gillar det här lite psykadeliska temat med Alice i underlandet.
Marre - det bästa jag hört med dig tror jag  :D
Bjurte... kanonharen!  ;)
/Girly

--- Slut citat ---

Svin e gott.. :huh: :D
Och ja Alice räddade och drev denna framåt,hon visste vart hon skulle. Tack !!

--- Citat från: zorrow skrivet 02.09.2013, 22:48:59 ---Mycket bra komponerat och framfört/sjunget! Mixen är underbar med sitt djup och rejält volymmaxad va  ;) Riktigt proffsigt allt. Den enda lilla detaljen som skulle passa mina öron bättre är en liten neddragning av diskanten över hela mixen. Ljudet är så kristallklart att jag får lite ont i öronen om jag vrider upp volymen. Jag älskar kristallklart ljud men detta var lite i överkant när man vill "dra på" lite i lurarna.

--- Slut citat ---

Det är härligt med KR..  :D på dom 2 första sidorna skrevs det om bastung/filt framför osv..
Jag har inte gjort någon vässning av mixen sedan dess förutom ledsången.. :blink:
Ang. Volymaxad, så ja vad säger man : den är "Naturligt HÖG"  :rolleyes: Inga limiters / kompressorer / Eq:s på mastern,ingenting alls faktiskt..
Jag gillar och lämnar den i detta skick, du får lyssna lite lägre istället.. B) 
TACK !!

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 02.09.2013, 23:44:26 ---Låter riktigt najs om precis allt!
Låten är lite lång för min smak, men jag måste härdas.  :D

--- Slut citat ---

Du måste härdas, en riktig låt skall vara minst 8 min.. vilket jag missade med ca: 1 min,, :(
Tack!!

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.09.2013, 08:04:39 ---Faran med att tillbringa hela sommaren i stugan är att jag kan missa de riktigt bra låtarna..
Här hade jag tur och tröck lyssna..

Riktigt bra här,det låter klar skiva hos mig.Bra mastrat också med fet ut nivå.Marre i sitt rätta element och El Bjurtro i högform - fi faen vad bra detta var.

Tack för musiken friends

Mike

--- Slut citat ---
Man ska vara försiktig med Stugorna !!  :D
Tack !!

--- Citat från: Marruschkka skrivet 03.09.2013, 14:19:40 ---
Tack kompis, kul att se din fina kommentar, jag tycker oxå mixen är jättebra!  Det var kul att poppa med Kanonharen :D

Mera pop  RabbitBjurte, det här är så skoj att göra med dej oxå.

/Marre

--- Slut citat ---

Det kommer nog mera förfrågningar från the 'Hit Factory' vad det lider..
Fast det kommer nog att dröja ett tag, har lovat bort mig till ett par 3 sammarbeten, de e Möcke Nu !!
Och tack till dig oxo.. :wub:

bjurte:
Jomen nu Tycker vi att denna är klar.
Hej då Låten...Hälsa dom andra.. :wub:

Jocke:

--- Citat från: bjurte skrivet 04.09.2013, 12:27:29 ---Jomen nu Tycker vi att denna är klar.
Hej då Låten...Hälsa dom andra.. :wub:

--- Slut citat ---

Så klart, sa Petter! Det har den varit länge - sluta jiddra!  :rolleyes:  :lol:

spacetrucker:
Maffig och  :wub:

Här och där i låten tyckte jag mig nästan ana James Bond temat runt hörnet. Verkligt bra. Och vilka snygga sounder. Ingen grötig soppa här inte. Bra jobbat, Svårt att tro att karln har problem med hörseln. Har undvikt att lyssna på den här... håller på med en ny låt och sånt här tar en effektivt ner på jorden... eller en bit under.... in the R-hole.

// Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion