Fasen vad duktig du är Bjurte ja Marre också naturligtvis ni har en match som känns solid.
Alice vänder sig i sin grav men i takt med musiken samtidigt som hon nickar glädjefullt.
Vilken BPM är det så kan jag försöka vara myndigt brittisk fast jag tvivlar på det 
Tack Eddi, det värmer !!
Som den Pop-låt det är så går den naturligtvist i 120 BPM...

Kan bara instämma i hyllingskören - fasen va bra ni är!
Det är en otroligt fräck crossover med syntgroovet och dina sköna gitarrer på toppen - skulle vilja ha lite mer Marre bara... ;-) Konstaterar stillsamt att ett nytt trumideal råder och att virvlarna aldrig blir vad de varit igen...
Sen ska du inte ge mig all cred/skuld för måsarna - det var faktiskt Herr R som ledde in mig på det spåret! ;-)
Takk-takk !!
Nytt Trummideal ??? JOMENVIST (Älskar min nya trummplugg,som jag kan tillskriva låtinspirationen) !!
Men när det blir dags för gammal hederlig rock plockar jag nog fram Superior-kitet igen..

Skitbra!!!!
Grymt fett arr. Syntar, gitarrer och Marrar i en härlig symbios.
Synten i versen tar lite fokus från sången tycker jag.
Möjligen för lång låt. Jag gillar verkligen långa låtar, men 271 av typ samma arr innan det bröt av är lite för länge tycker jag.
Lite väl valda spoken-word-fraser i sticket kanske av den stolte aristokratiske britten sedan?
Fan va bra!!!
The r-hole 
Tack igen !! Jo det är kanske lite långt (dock bara 2 verser,men kanske lite långa transportsträckor) men det blev som det blev..

Spoken word var nog därför en bra Ide i stickens mellandel. ska testa....
Jag kan bara hålla med! Det här är kanonbra!
Suverän prod och arr och väldigt säker och fin sång av Marre!
Ska jag nämna något jag tänkte på så är det att i vissa partier
kunde sången höjas en aning och ibland var ljudbilden lite diskantfattig,,,
Men det är bagateller i sammanhanget.
Imponerande bra collab!
/Asti
Tack igen !! (Pust

)
Diskantfattigt ?? ahha !! mina öron du vet !!

Men samtidigt, det är inte mycket till hi-hats och cymbaler i denna, får se vad dom andra tycker om det !!
Låter jättebra. PF och 80-talshårdrock eller vad man ska spekulera i vad det är för genre.
Bra insatser av alla. Förstår att du anlitar Marre för dina låtar, bjurte! Hon har en av de bästa hårdrocksröster jag vet. Och då räknar jag in proffs också.
[off-topic](Jonnerstones Korea kommer inte ens i närheten
Ursäkta J. men det är bara vad jag tycker.
[/off-topic]
Jag gillar arret. Jag gillar gurorna. Jag gillar Alice i underlandet (skrevs av en matematikprofessor - därav alla logiskt bristfällig "skämt" och händelser i boken. Bra sammanfattning för de som inte vill läsa boken! (Har du bjurte, gjort det?)
Jag gjorde för mycket länge sen. Man kan läsa den som vuxen, den är typ uniage.
Tummen upp för allas insatser!
80-tal köper jag men Hård-rock vetefanken..

För mig är det nog mer Pop från den eran typ Simple-minds och sånt..
Men Marre är lika bra för det !
Inte läst boken,men samtidigt är det ju något man växt upp med och hört delar här och där,
sett Filmerna, även om dom nu inte fölljer boken sådär jättemycket.
och Tack !
Vilken suverän låt !!!!!
Allt sitter bra, fast jag förstår att du vill ha en litet myndigare röst
i första partiet av andravers......
Imponerad av er här !!!!
mvh
Tack Johan, ja, jag gick igång på den här iden och ger jag mig inte förens jag blir nöjd..