Forum > Färdiga produktioner

Vallhagen - nollsjuett

<< < (5/7) > >>

Dividend:
hästkäft? :lol:

DET är ett ord som inte finns i SAOL ;)
Fan vad denna låt rockar!
Den skall snurra länge i spelningslistan... Får jag skicka den till ett kinesiskt skivbolag? :D

Vallhagen:

--- Citat från: Dividend skrivet 29.07.2007, 17:17:05 ---hästkäft? :lol:

Den skall snurra länge i spelningslistan... Får jag skicka den till ett kinesiskt skivbolag? :D

--- Slut citat ---

Oj, tack :P

...menar du allvar med skivbolaget? ...Bäst att fråga, det förekommer ju en del både ironi och allvar i den här tråden och på nätet allmänt. hehe.

Du verkar glad, ingen kommentar om mixen alls?

Dividend:

--- Citat från: Vallhagen skrivet 29.07.2007, 17:22:35 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 29.07.2007, 17:17:05 ---hästkäft? :lol:

--- Slut citat ---

Oj, tack :P

...menar du allvar med skivbolaget? ...Bäst att fråga, det förekommer ju en del både ironi och allvar i den här tråden och på nätet allmänt. hehe.

Du verkar glad, ingen kommentar om mixen alls?

--- Slut citat ---

Om du vill kan jag skicka, men kineser lyssnar inte på sån här musik så tror inte det slår. Eller vettefan, bra låt ju. (Det var tänkt som ett skämt från början ;)

Alltså mixen låter bra tycker jag, men jag är ingen expert. FÖrsöker dock lära mig. Jag är duktigt dålig på att mixa, enligt... typ alla.

Hejhej
PEr

Vallhagen:
Jamen vaffan, skicka på du... Jag kan inte mycket om kinesernas musikintresse, men de är inte som japaner, att de diggar allt som kommer från norra europa? Huh nu lät jag fördomsfull.

...då kan vi ta varandra i hand när det gäller mixkompetens. Får väl invänta masterpolisernas kommentarer :P

Dividend:

--- Citera ---Jamen vaffan, skicka på du... Jag kan inte mycket om kinesernas musikintresse, men de är inte som japaner, att de diggar allt som kommer från norra europa?

--- Slut citat ---

Nä, de är lite annorlunda. Hmm, de gillar westlife och sånt, finns nästan inga musikstilar att välja mellan. Det är glad (viktigt!) pop som gäller....
I vilket fall så har jag telefonnummer till nån kontakt på nåt skivbolag här. (Eller rättare min ex-flickvän  :blink:) Hon noterade numret i sin notebook. De är stora och breda (hip hop, pop, rock, så kanske även elgitarrbaseradmusik går hem.. kanske kanske...)

--- Citera ---...då kan vi ta varandra i hand när det gäller mixkompetens. Får väl invänta masterpolisernas kommentarer
--- Slut citat ---

hehe :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion