Forum > Färdiga produktioner

Vallhagen - nollsjuett

<< < (4/7) > >>

Tokai:
Tjäna!
Vaknade i morse kallsvettig och trodde att jag skrivit att jag piskat min frus häck. När jag kollade upp det hela var det som tur min häck hon piskade  :P

här kommer ialla fall rec på låten som jag enligt Ray Davies: "Oh demon alcohol..." inte kunde fixa.

suveränt gitarrspel. Lite Television i versen
Progg 2007 - är på tiden! (tror jag)

Låten är nog lite för snårig. Ibland blir det lite för brötigt.
Men jag (der Alte) blir trött i huvet efter ett tag. Ett råd är att skala av lite prylar här och var.
Lite negativt är att jag får lite bismak av Magnus Uggla i refrängen.

Men texten känns nödvändig.

Burnin Sven:
 :D Ja det ska gudarna veta  :D det är så det går att fixa flätor i vissa lägen  :D .

Vallhagen:

--- Citat från: Tokai skrivet 28.07.2007, 19:49:47 ---
suveränt gitarrspel. Lite Television i versen

--- Slut citat ---

Tack:)

Ditt förra inlägg var brilliant, detta var gott att läsa. Ugglaparallellen har jag levt med från och till sen 80talet... man får trösta sig med att han faktiskt vara bra en gång för länge sen;).

Jag har oxå funderat på att strippa bort en del mög. Har labbat en del under dan nu (och det har blitt lite bättre), men DATORJÄVELN strular för mig till råga på eländet.

Huvudproblemet är fortfarande trumsoundet. Svårt faktiskt att hitta en virvel som passar både vers och refräng... jaja ...  

Labbar vidare...

Tjing:)

Vallhagen:

--- Citat från: Burnin Sven skrivet 29.07.2007, 00:57:57 --- :D Ja det ska gudarna veta  :D det är så det går att fixa flätor i vissa lägen  :D .

--- Slut citat ---

Ännu ett fantastiskt inlägg :lol: ... Jag fattar inte ett skit?? :D

Vallhagen:
Nytt mixförsök ligger NU i förstaposten.

Kritik uppskattas.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion