Forum > Färdiga produktioner

Vallhagen - nollsjuett

<< < (3/7) > >>

Vallhagen:
Kul, tack freddy:)

Japp, mixen har mer att önska, som du säger så borde framförallt trummorna grejjas.

Tjing

Burnin Sven:
Fan häftig låt det här. Funkar bäst när teaterapan släpps ut så kör på den 100% det är den det ska va, det blir lite för mesigt i det normala röstläget. Mix och sånt har dom redan snackat om så där har du ju tips så det räcker och liret är läckert och funkar verkligen gengremässigt, se där återigen av annan åsikt :D. Nåja så är det med smak och bak, delad som tur är.
Göran

Tokai:
Virveln låter som när frugan piskar min häck  :P

Undrar vad som finns i garderoben? Det låter som nåt, bäst att öppna... :rolleyes:

Håja! är packad!

Vallhagen:

--- Citat från: Tokai skrivet 27.07.2007, 22:59:11 ---Virveln låter som när frugan piskar min häck  :P

Undrar vad som finns i garderoben? Det låter som nåt, bäst att öppna... :rolleyes:

Håja! är packad!

--- Slut citat ---

:D skönt inlägg! Hehe, jo jag partajade oxå igår. Piska på :P !

Vallhagen:

--- Citat från: Burnin Sven skrivet 27.07.2007, 22:05:01 ---Fan häftig låt det här. Funkar bäst när teaterapan släpps ut så kör på den 100% det är den det ska va, det blir lite för mesigt i det normala röstläget. Mix och sånt har dom redan snackat om så där har du ju tips så det räcker och liret är läckert och funkar verkligen gengremässigt, se där återigen av annan åsikt :D. Nåja så är det med smak och bak, delad som tur är.
Göran

--- Slut citat ---

Tack för det Göran! Hårig är den oxå, smaken :P

En nymix borde kunna vara klar nu i helgen.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion