Forum > Färdiga produktioner
Plinka -Himlens Skimrande Strålar
Plinka:
--- Citat från: Gurano skrivet 22.08.2013, 19:36:21 ---En fin sång/melodi som kommer att fungera alldeles utmärkt. :wub:
/Gurano
--- Slut citat ---
Tack för det! :D
--- Citat från: Eddi skrivet 22.08.2013, 19:56:35 ---Fin :wub:
--- Slut citat ---
Gott det :) Tack!
--- Citat från: Jocke skrivet 22.08.2013, 20:52:02 ---Den är jättefin! :) Morsan dog för en månad sedan och jag hade mycket väl kunnat tänka mig att du kommit och sjungit den om låten hade funnits då...^^
--- Slut citat ---
Tack! :) Oj, beklagar... :( Mmmm, hade jag sjungit den då så hade jag haft tillgång till en bättre gitarrist ;)
--- Citat från: MaxB skrivet 22.08.2013, 20:56:32 ---Söt hyllning
Jag måste ha tolkat åttiteln som ... skimrande stråkar.... för det här är den första låt jag provade den helt nysträngade fiolen på. Vilken tur att du inte hörde...
--- Slut citat ---
Tack för det! :D Skimrande stråkar...det kanske blir nästa version, med dig på fiol! Du får snart lägga upp en video med ditt fiolande :) Smickrande att det blev min låt som inspirerade till detta :wub:
Jocke:
Tycker att du formulerat texten riktigt fint på ett sätt som inte begränsar någon från att använda orden som "anslagstavla" att fästa upp sina tankar, minnen och känslor på! :) I sådana här sammanhang är inte själva uppförandet så viktigt utan mer känslan som förmedlas. Tycker på tok för många har dött ifrån mig och jag har genomlevt kantorer som spelar fel, sjunger falskt och inte kan hålla takten... men det är så fullständigt oväsentligt där och då... Hoppas att ni får en fin ceremoni att kunna minnas... eller glömma om det är vad man vill. :wub:
spacetrucker:
--- Citat från: Jocke skrivet 23.08.2013, 02:06:32 ---Tycker att du formulerat texten riktigt fint på ett sätt som inte begränsar någon från att använda orden som "anslagstavla" att fästa upp sina tankar, minnen och känslor på! :) I sådana här sammanhang är inte själva uppförandet så viktigt utan mer känslan som förmedlas. Tycker på tok för många har dött ifrån mig och jag har genomlevt kantorer som spelar fel, sjunger falskt och inte kan hålla takten... men det är så fullständigt oväsentligt där och då... Hoppas att ni får en fin ceremoni att kunna minnas... eller glömma om det är vad man vill. :wub:
--- Slut citat ---
Väl talat.
Fin låt... eventuell kritik om dittan och dattan rinner av låten som vatten på en gås :wub:
// Space
Marsall:
Mycket fint! :wub:
bjurte:
Ett värdigt avslut..
Hon kommer att le. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida