Forum > Färdiga produktioner
Plinka -Himlens Skimrande Strålar
Jocke:
--- Citat från: Plinka skrivet 23.08.2013, 21:00:24 ---Allt gick vägen idag, och det blev riktigt bra :) Tack för uppmuntran och stöd ;)
--- Slut citat ---
Det är ju sådana dagar man bävar för och när de väl är över kan man förhoppningsvis vila i de ljusa minnena och sortera bort annat...
tigersoul:
Skönt att höra att det blev bra, kan vara jobbigt att sjunga under sådana förhållanden kan jag tänka mig. Själv skulle jag nog inte drömma om det, möjligen efter många års erfarenhet o det har jag inte, även då är det nog dock jobbigt. Hatten av!
1up:
Finstämt. En värdig hyllning.
Beklagar bortgången.
Altsax:
Den blev väldigt bra. Det hörs att du med flit skrev den försiktig, lite svenskt lagom sådär.
Det ger den potential.
Kan du göra en PDF av den med ackord? Så det står G C D osv under respektive stavelse. Eller om du till och med har den på noter.
Jag har lite organister, kantorer och präster i släkten så jag kan se till att du åtminstone får rejält med karma, om jag får nått papper att skicka vidare.
Den har som sagt potential inom just den målgruppen så att säga. Det är dessutom en målgrupp som är lite mer intresserad av att göra rätt för sig så om du skriver någonstans att noterna kostar 20 kr per kopia och hur de får över pengarna till dig så är det inte omöjligt att du får livstidssponsring på en dubbeldaim i veckan :)
Fast karma och få ut sitt namn är också bra :)
/Josef
Roffe H:
:) Jättefint! :)
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida