Forum > Demolåtar

Gurano, Ynot & Plinka - Soft kitten

<< < (6/8) > >>

Plinka:

--- Citat från: Gurano skrivet 23.08.2013, 00:43:32 ---
--- Citat från: Plinka skrivet 23.08.2013, 00:42:52 ---
--- Citat från: Marsall skrivet 23.08.2013, 00:18:01 ---Sådärja :)... B)  ... video?  ;)

--- Slut citat ---
Det tycker jag gott gubbarna kan göra! Själv har jag gjort mitt videobidrag för en tid :lol:  :P

--- Slut citat ---
Ingen vill se mig dansa :D

--- Slut citat ---

Men vi vill se dig rocka loss med guran! :D Gärna med lite färgeffekter, rökmoln och explosioner med B)

Jocke:

--- Citat från: Marsall skrivet 23.08.2013, 00:18:01 ---Sådärja :)... B)  ... video?  ;)

--- Slut citat ---
Det tycker jag gott gubbarna kan göra! Själv har jag gjort mitt videobidrag för en tid :lol:  :P

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Så roliga ni är här på kvällkvisten!  :lol:

Provade fyra lurar men vill abs inte bråka om det - nu hör jag... :) Tycker att den här panoreringen fordrar en dialog - alltså video!  :rolleyes:  ;) Tycker du har ett jäkla bra material här som så klart ska vara stökigt men som kräver lite mixjobb att få fason på!^^

Marsall:

--- Citat från: Plinka skrivet 23.08.2013, 00:56:12 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Men vi vill se dig rocka loss med guran! :D Gärna med lite färgeffekter, rökmoln och explosioner med B)

--- Slut citat ---

Ett rykte cirkulerar i Stockholmstrakten att någon "Rocker håller på att köpa upp all pyroteknik".från Dalälven o söderut  :rolleyes:...Ett mindre pålitligt rykte är att 2 st småskumma figurer hörs smånynnandes på låten "Alla vill ju vara k..t" Provandes olika mjukisdräkter på diverse udda butiker...   :P

bjurte:
Alltså skit bra låt och härliga insattser av er alla, kören fick det att bli mer lättlyssnat, helt klart..
Men mixen låter fortfarande rörig, och pumpande och i obalans...
Öset i sig är ju kanon.. men mixen som sagt behöver enl. mig en rejäl översikt på denna sköna rock-rökare.

Gurano:
Tack för era tankar - får se hur långt jag kan dra mixen, dilemmat är bara att det som låter rörigt i ett öra inte behöver låta rörigt i ett annat liksom ;)
men efter samtal med medmusikant har jag nu klippt lite i körerna och oxå sänkt dem lite på något ställe ;).

/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion