Forum > Demolåtar

Div1up feat Marre & PXM - Ja' e så jävla trött

<< < (2/8) > >>

Asti:
Snyggt beat - medryckande! Riktigt skönt arr!
Kul text också, säkert dubbelbottnad!  :)
Det här måste ni göra klart!
/Asti t.f. Dubbelgubbe

Eddi:
Min KR-spelare slutade funka vid 80 är det nåt fel på den nu - jag blir så jävla trött!

Gör klart :D

Dividend:
Tack till alla för lyssningar. Jag får medge att det var svårt att göra nåt seriöst av det här, men ny verre tankas upp ikväll förmodligen. Vi kämpar på :)

Eddi: Låten fortsätter på ett annat astralt plan, i annat universum. Dvs, vi tankar upp ny verre ikväll. Snart :)

--- Citat från: Asti skrivet 20.08.2013, 16:01:34 ---Snyggt beat - medryckande! Riktigt skönt arr!
Kul text också, säkert dubbelbottnad!  :)
Det här måste ni göra klart!
/Asti t.f. Dubbelgubbe

--- Slut citat ---

Jävligt mångbottnad text ja. Vi har alla varit där - i trötthetens förlovade osaliga land! Tack! :)

--- Citat från: Jocke skrivet 20.08.2013, 15:13:31 ---Kan man bli något annat än helt slut av det här...?  :rolleyes: Det här är skitroligt och piggar upp rejält trots titeln...  :P

--- Slut citat ---

Kul att du gillade! Lite trött på folk som inte kan göra musik utan att ha roligt (annat forum), som ska göra superdeppiga saker hela tiden utan att "leka". Lite löjligt. :)
Så vi gör tvärtom.

--- Citat från: bjurte skrivet 20.08.2013, 15:06:33 ---Härligt 'Flow', det blir nog en riktig "Gangsta" av dig när du blir stor.. ;)
Beatsen siter som dom ska, fast någon Hip-Hop fan blir jag nog aldrig, men med denna längd står
jag ut, utan att "Bli så djävla trött"  :D

--- Slut citat ---

Ich bin ein Gangsta :D Tack!

--- Citat från: Plinka skrivet 20.08.2013, 14:00:42 ---Aha, här kom produkten av FB-inlägget jag såg ;)
Jag ligger nästan dubbelvikt av skratt inför denna hårt genomarbetade text :lol:
Inte nog med att du/ni har fött barn -måste ju varit en fruktansvärd upplevelse utan livmoder och allt, dessutom dricker ni varken rött eller äter kött, tro fan att du e trött(säger en sann yogi :blink:)
Blir i alla fall glad av att höra denna, och arret är roligt, så fortsätt! :D

--- Slut citat ---

Jätteroligt att du tyckte det var kul! Kommer en update under kvällen! :)

--- Citat från: Light Head skrivet 20.08.2013, 15:00:55 ---Småputtrande och positiv,, medryckande "nonsens" som faktiskt funkar.

Lägga på en äkta gura, en soloslinga?

En annan sak,, lägga på en kör, 3 tjejer,, som är lite lagom blasé. Några doa doa,, uhu uhu... aiiiooo..?

Detta måste ni jobba vidare på! :-D

--- Slut citat ---

Har slängt in tjejen på att producera körstämmor i detta nu :D

Återkommer!

pxm:
ha,ha,ha-det svänger ju bra om den här ju !!!  :D

mvh

Dividend:
Tack Pxm!

Grymt seriös uppdatering uppe nu :)

V3 130820

Navigering