Forum > Demolåtar

Div1up feat Marre & PXM - Ja' e så jävla trött

<< < (5/8) > >>

Marruschkka:
Jag blev på gott humör när jag trallade lite på den här sköna rappen..kul att ni andra oxå fick sig ett skratt :D

Jättesvängigt 1up och Per axlar manteln som skånsk rappare, kul låt :P

/Marre

spacetrucker:
Den svenske mannens fötvivlan  :lol:
Till skillnad från många rap-låtar låter detta trovärdigt... man riktigt hör hur trötta ni är.

Riktigt bra detta. Först tänkte jag att kompet är enformigt men det glömde jag nog medan jag lyssnade på låten.

// Space

Girly:
hahaha... :lol:
...är det livet på landstället som tärt på krafterna?
Ni är galna ...galet underbara :D  ;)
/Girly

Dividend:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 22.08.2013, 16:17:54 ---Den svenske mannens fötvivlan  :lol:
Till skillnad från många rap-låtar låter detta trovärdigt... man riktigt hör hur trötta ni är.

Riktigt bra detta. Först tänkte jag att kompet är enformigt men det glömde jag nog medan jag lyssnade på låten.

--- Slut citat ---

Tack för gillande och lyssning. Det blir en tredje vers till, gitarrsolo och kanske lite körer på platser där det passar (fast det får Marre luska ut :D )
Blir låten längre är det nog dags för ändring av harmoniken.

--- Citat från: Girly skrivet 22.08.2013, 17:44:21 ---hahaha... :lol:
...är det livet på landstället som tärt på krafterna?
Ni är galna ...galet underbara :D  ;)
/Girly

--- Slut citat ---

Ja, vi är helt sublima och överjordiska! :D
Tack för epitetet "galen", det värmde :)

Dividend:
En intermediär verre - V4 - med gitarr 130824 -, i väntan på en grymt bra tredje vers med rapp och finslip och så vet man aldrig vad marre kan hitta på! :)

Lyssna gärna och tyck till om solot! Det är spejsat! Det passar låtens stuk men jag vet inte om allt är finemang med det. Ska lyssna själv imorgon!

Nu med gurasolo av Pxm, lyssna och njut! (Jag är för trött för att uppskatta det i nuläget :D
Tror Pxm (som utför solot) kanske ändrar detaljer. Han skrev: " ett första utkast i a f, jag ha druckit litet öl och det kanske inte är 100 tight, kolla och hör av dig om du vill ha en till fil. med dessa ackord blev det japanska - thaichikicho !!!!" över skype och jag antar att jag får dela med mig av den här informationen offentligt. Fattar noll av begreppen, speciellt japanska ackord.

För trött för att uppfatta om det är pentatonik, men det vore skoj :D

Slänger upp och bestämmer mig för om nåt du presterat Pxm, inte når upp till de krav som denna superseriösa låt kräver ;) Sen kommer nog slutversionen med allt det andra roliga vi undanhåller edra känsliga själar. :)

Per och de andra

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion