Halloj!
Om ni visste hur roligt vi haft under detta projekt, och spännande när man jobbar på lite olika håll och sen upptäcker hur mycket kreativitet som plötsligt skulle vävas ihop till en helhet, Jocke fick lite huvudbry där en stund, men han fixade det galant tycker jag

Intressant ljudbild, sköna harmonier och en rätt väl avvägd mix!
Är lite fundersam på om det är ett elpiano jag hör som kanske skulle sänkas en aning...?
Eftersom jag slutat ange referenser tänker jag inte nämna att jag fick
vibbar av Sade när jag hörde Plinkas röst tillsammans med saxen....
Fint!
Kanske något som bröt av lite mer vore bra för variationen i en så här relativt lång låt.
Ett stick eller bara att man tar ner arret i ett parti och sedan bygger upp igen....
/Asti
Sade...okey, nice för mig! Det var du som sa-de

fast du nämde ju inte det...
Tycker nog att vi har alldeles tillräckligt med variation i denna låten, med ingredienser av sjungen vers, refräng, gitarrsolo, saxofonsolo, tralleri-solo och refräng igen

Skön och avkopplande låt... För min smak får du gärna ta fram basen lite mer) I like When its bummly"
Kan hålla med Asti om ett stick vore gött ... Annars Nice Work! ....
Tack för det! Det där med basen får vara Jockes huvudbry!

Överlagt snyggt paketerat. Bra sång och snyggt spelat på allt. Kanske skulle man ha lite mer slick jazzridå över det hela? Randy Crawford-ish. Brodera ut lite småtrudeluttar när låten upprepande loopar på slutet.
Men det är väl mest en fråga om preferens. Snyggt var det iallafall. ta fram lite av det ljusa i elbasen tror jag kunde ge något. Får man på lite övertoner tror man att basen hörs, utan att det bumlar och har sig.
Lät proffsigt.
Vi tackar för för detta, glada att det låter proffsigt!
Skönt att lyssna på. Så skönt det är med nya samarbetsprojekt. Gillar alla ingredienser och det är härligt med Plinkas sång!
Är det min dator eller mina lurar som är knäppa? Är pianot långt ut åt vänster. Jag skulle i så fall vilja ha in pianot från vänstersidan lite närmare mitten...
Gott det! Javisst, kul med nya samarbetsprojekt, håller med!

Glatt överraskad blev jag av den här sköna dängan. Suberbt bra mixat tycker jag framförallt trummor och Plinkas sång samt Roffes sax äh va fan allt låter bra stördes inte av skevt piano o gillar guran också.
Skulle ett stick komma till skulle jag inte protestera men jag vet inte om jag saknar ett kanske lite truddilutter som Emu var inne på på senare halvan.
En sak kräver jag dock och det är ett häftigt DIM-ackord vid 108 
Tack för det! Jocke får suga i sig vad gäller den superba mixningen

Skitskön låt, verkligen..
Man förväntar sig nästan att Calle Santana ska komma in och dra några hängtoner här och där, men för fanken, Jocke och Roffe Fixar det lika bra själva.
Dock kanske lite väl enahanda, ett stick här och där som sagt. 
Tack för det! Kanske får ringa den där Calle nån dag då

Skal heller ikke, som Asti, nevne at det gir Sade-vibbar, spesielt fra 160.. 
Det er veldig bra jobbat, mye interessant som skjer. Bra sang Plinka!
Synes bassen ligger litt langt bak og at trommene er tunna.. Jeg ville fjernet chorus på el gitaren, men det er en smaksak..
Sade-vibbar igen tydligen då, glad att du gillar sången, jag gillar att sjunga den!

Förresten, här kommer texten om någon skulle vara intresserad. Någonstans i början när Jocke skickade mig sina idéer och inspiration, så flimrade det förbi(för mitt inre öga) bilder ur filmen "Into the Wild", som sen fick bli min inspiration till texten:
I lost my soul
I lost my heart
in this society
My mama told me
from the start
-Don´t ever think you´re free!
Decide to leave
my everything
I stopped believe
in anything
I packed my bag
put on my shoes