Forum > Demolåtar
Dividend och Equality - TANKEN (skickad till Jessica)
Dividend:
Ni får ursäkta, men jag har inte läst något eller tagit till mig nåt av inläggen här innan jag laddade upp min update nu ikväll. Bara skummat igenom... Ni skall få individuella svar snart! ;)
--- Citat från: equality skrivet 26.07.2007, 13:22:37 ---OJ! Vad häftigt susigt, svävig den blev med stråkarna, nån slags mäktig lågmäld stämning. Tycker också du lyckats förstärka växlingarna mellan dur och moll, fingertoppskänslan man känner igen från dina originallverk. Jag kan inte kolla vad det var för BPM där jag sitter nu i Arvika men har för mig 80 bpm. :unsure: Pianot kan mycket väl komma in men nu låter det kvantiserat och okänsligt men märker att du letar efter nåt där. Du lämnar ju frågan öppen här också. Innan dess tycker jag dina grejor är lysande och fascineras av hur kul och givande forumsamarbete kan vara och då ända bort till Kina. :P Fr o m imorgon cyklar jag och min särbo på Irland och kan inte följa den vidare utvecklingen men det här blir skitbra. ^_^ ^_^
--- Slut citat ---
Oj, kul att du gillade min "version"
...
Om jag skriver texten, sjunger du? :)
equality:
Imponerande. :wub: Gillar de böljande stråkarna starkt men lite mer disciplin, kör samma grejor för mycket. Pianot bättre. Flöjten jättebra. Skulle helst höra en kvinnlig stämma på denna.
Dividend:
--- Citat från: equality skrivet 26.07.2007, 22:20:15 ---Imponerande. :wub: Gillar de böljande stråkarna starkt men lite mer disciplin, kör samma grejor för mycket. Pianot bättre. Flöjten jättebra. Skulle helst höra en kvinnlig stämma på denna.
--- Slut citat ---
Flöjten skall få mer utrymme.
Kvinnlig stämma? Skall se om jag kan ordna sångerska :)
BUMPAR för jag vill ha fler åsikter. Nästan inget är "färdigt" här, finns flera falska/felsatta noter här t ex...
Tack!
Per
Dividend:
Tack alla för era åsikter och nyttiga kommentarer. MAhan: Ja, du har rätt. Pianot eldade jag nyss upp ute på gatan här ;)
BUMP!
Light Head:
Grymt bra! Hängde dock upp mig på hornen som dyker upp u bland. (Gissade bara att det är horn)
Hoppas att du har kontaktat Jessica redan!
Vet inte var jag skall placera stycket. (Inte mer än i min playlist!) Kan det vara en signatur till en Svensk serie om livet i skärgården i Sthlm?
Bra jobbat, vackert och inspirerande.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida