Forum > Demolåtar

Sgt.Moshpit - Förbannad (UPPDATERAD, Ny MIX/PROD)

<< < (5/7) > >>

Freddy:

--- Citat från: MaxB skrivet 28.02.2014, 18:15:29 ---Ska ske sgt!
 :lol:

--- Slut citat ---

:lol:

Eddi:
Inspelningstekniskt så är det ju helt superbt att få med så här mycket ljud utan trancienter. Musikaliskt upplever jag den halvbra gillar det melodiska mot slutet och gurasticken. Så har vi ju det här med rösten där farbrorn sjunger fastän han har ont i halsen som min dotter säger, nja growl är inte min smak det är väl bara så men jag kan höra att det är bra gjort, så de som gillar det uppskattar det säkert.

Freddy:

--- Citat från: Eddi skrivet 28.02.2014, 20:08:51 ---Inspelningstekniskt så är det ju helt superbt att få med så här mycket ljud utan trancienter. Musikaliskt upplever jag den halvbra gillar det melodiska mot slutet och gurasticken. Så har vi ju det här med rösten där farbrorn sjunger fastän han har ont i halsen som min dotter säger, nja growl är inte min smak det är väl bara så men jag kan höra att det är bra gjort, så de som gillar det uppskattar det säkert.

--- Slut citat ---

Tjena Eddi, kul att du tycker det är bra inspelningstekniskt och att du tycker det är bra gjort.
Att inte diggar growl det är jag medveten om, det är nog faktiskt inte så många här på Kontrollrummet som gör det, så tvekade faktiskt om jag ens skulle lägga upp det här. Men kul ändå att få lite tankar och åsikter.

bjurte:
Riktigt sköna Riff du fått till här, bra ljud överlag men saknar kanske lite 'muller' i botten..
Sångsättet är väl inte min 'tekopp' men du väser och spottar som en riktig 'Djäfvul' ... :o B)

Freddy:

--- Citat från: bjurte skrivet 01.03.2014, 12:45:16 ---Riktigt sköna Riff du fått till här, bra ljud överlag men saknar kanske lite 'muller' i botten..
Sångsättet är väl inte min 'tekopp' men du väser och spottar som en riktig 'Djäfvul' ... :o B)

--- Slut citat ---

Tackar Bjurte! Rätt nöjd själv, lite låg bas saknas, hörde det också när jag referenslyssnade. Ska försöka få till lite i slutmixen.

Tack för kommentar!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion