Forum > Färdiga produktioner

1up feat Girly-On Top of the World (f.d. Pre summer) - Ny version 2 - 130815

<< < (3/5) > >>

Jocke:
Kan bli riktigt snyggt det här! :) Tror att både sången (upp) och pianot (ner) ska justeras. Här finns en massa kul (och som det verkar lite busiga) grejer som jag vill höra "titta fram" mellan stroferna! :) Tycker det vore skönt med "ett släpp" - antingen på typ refräng eller mot slutet och det kan nog göras rätt enkelt... jag hade provat med att markera varje 4:e-del - koklocka? Tror det här är detaljer som ni kan fixa rätt enkelt - det är lätt att mixa bort sig med trötta öron men man är ju ivrig att bli klar när man har så här bra material! Ser fram emot nästa version! :)

tigersoul:
Inte alls tokigt  :wub: det enda jag kan pipa om är mitt vanliga gnäll om wavetable-soundet på instrumenten som låter lite som awe32 tiden om ni minns den ;)

Dividend:
Låter jättebra 1up! Och bra sjunget G.! :)

Sången upp är mitt enda klagomål-

1up:
Hej alla, får nästan tacka alla som lyssnat och kommenterat i klump. Har gjort justeringar efter kommentarerna som jag tycker var vettiga. Ändringarna nämns i första posten.

Blev paff när jag kollade in kr på lunchen på jobbet och såg postantalet.

Härlig positiv energi på gång här. Much love.  B)

Jocke:
Härligt - börjar få lite bättre grepp om låten nu...  ;) Sköna grejer men det är lite stökigt fortfarande... behöver putsas. Är otroligt konfunderad över det där instrumentet som låter som Windows gör när man dra ut en "minnes-sticka"...  :rolleyes:  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion