Forum > Färdiga produktioner
pxm "Simplicity"
Jocke:
Det här är inte dumt alls - det går ett steg i taget Johan! :) Vi var nog några som undrade lite när vi hörde dina tidiga alster men du går från klarhet till klarhet och jag börjar ana att du kommer att förvåna oss allihop när bitarna faller på plats! ;) Blev lite orolig ett tag med vid 195 blev jag lugn när det välbekanta pxm-riffet äntligen kom! :rolleyes: :lol:
Knaster är väl oftast för lågt inställd latency eller buffers. Det finns ingen anledning att ha det lågt mer än vid inspelning. Sjukommafem har jag ingen erfarenhet av - kör med sex så länge det är kul! :lol: Men det skulle förvåna mig om de har ändrat något som alltid varit likadant... Device setup - Controlpanel. Var uppmärksam på inställningarna så du kan gå tillbaka - har ibland fått tajmingproblem när jag ändrat - lycka till! :)
tigersoul:
Tråkigt med pytsen men låten är det inga fel på så hoppas du får ordning på grejorna ;) Trevligt att höra lite piano från dig som variation o som övriga säger, det är bara att jobba på man blir bättre o bättre o det märks!
MaxB:
Det här stycket tuggar på bra - jag märker inte av dina datorproblem.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida