Forum > Demolåtar

UPPDATERAD - Freddy - Tystnad - Nu med Carina/Plinka på sång!

<< < (15/16) > >>

Plinka:
Toppensnygg mix nu tycker jag!  :D

Freddy:

--- Citat från: Plinka skrivet 15.04.2014, 00:32:23 ---Toppensnygg mix nu tycker jag!  :D

--- Slut citat ---

Tack, kul att du gillar den. Får se om någon mer orkar ta den ett varv till?  :lol:

Eddi:
Ska den vara så här kort tänker jag men märker att den ju faktiskt var över tre minuter - ett bra betyg - man sitter på helspänn hela låten -både Plinka och låten är dramatiska - närapå överslag på den sista några gånger men det klarar sig och passar in i kryddningen.
Om det nu är på väg att bli skiva så kan jag ju tala om för dig några lustigheter jag hörde som du i så fall har möjlighet att korrigera. Första raden ordet därborta på b låter det som om någon snott Plinkas puffskydd och några rader ner efter "krav" så kommer ett lustigt dubbelklick men det kanske är någon som laddar pistolen vad vet jag.

En ödesmättat bra låt i vart fall. :D

Henric:
Med risk för att få "besserwisser" stämpel måste jag slänga in följande!!!  :wacko:

Gillar inte hur du mixat sångljudet, känns som det är i stort sett bara mid, ingen värme i botten, överdriven diskant - REFERENSLYSSNA - med andra alster som du tycker låter bra i din återhörning!!!  B)

Skulle tro att det låter bra där du sitter, men misstänker felaktigheter i ditt lyssningsrum....vanligt problem så inget att hänga läpp för, skriver i all välmening!!!  :wub:

Kompositionen som sådan är lysande, Plinkas röst är fantastiskt, vet att det brukar följa med både värme och närhet i hennes sångfiler, ta inte bort det, accenturera!!!

Med vänlig hälsning Henric

Gurano:
En fin låt, men i min lyssning låter Plinka lite för vass och har för mycket reverb.
/Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion