Forum > Demolåtar
UPPDATERAD - Freddy - Tystnad - Nu med Carina/Plinka på sång!
Marsall:
Jorå skön låt ini kaklet..läcker eko effekt på JAG" vid ca 1.03 ..Skönt slutkläm när släppackordgurorna o tyngretrummorna kommer in vid ca 2.35.. .. MEN jag tycker plinka e alldeles för låg i min lyss på lugna partierna överlag o försvinner nästan helt vid tungbrakeriet då .. Annars finstämt o behagligt! B)
Marruschkka:
Mycket snyggt med dig här på sången Plinka..din naturfolks-röst stämmer in så skönt i den trolska ljudbilden, och det blir magiskt :P
Kanske en aningens överdrivet reverb ändå här Freddy, nu när jag lyssnat flera gånger, men vill du ha det så här så är det ljuvligt ändå.
Verkligt schyst collab!
/Marre
Freddy:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 19.03.2014, 13:33:10 ---Reverbet är en smaksak. Jag hade kanske haft lite mindre av det men det är jättebra såhär också.
// Space
--- Slut citat ---
Yes, tack space!
--- Citat från: pxm skrivet 19.03.2014, 13:35:45 ---Skön låt, litet mindre reverb på Plinka så kommer orden fram tydligare.... :)
mvh
--- Slut citat ---
Okej, får nog dra ner lite. Verkar vara som de flesta tycker det är för mycket :)
--- Citat från: Marsall skrivet 19.03.2014, 16:48:17 ---Jorå skön låt ini kaklet..läcker eko effekt på JAG" vid ca 1.03 ..Skönt slutkläm när släppackordgurorna o tyngretrummorna kommer in vid ca 2.35.. .. MEN jag tycker plinka e alldeles för låg i min lyss på lugna partierna överlag o försvinner nästan helt vid tungbrakeriet då .. Annars finstämt o behagligt! B)
--- Slut citat ---
Härligt att höra, jag tycker också plinka ska upp mot slutet. Tack för kommentar och tankar!
--- Citat från: Marruschkka skrivet 19.03.2014, 18:09:03 ---Mycket snyggt med dig här på sången Plinka..din naturfolks-röst stämmer in så skönt i den trolska ljudbilden, och det blir magiskt :P
Kanske en aningens överdrivet reverb ändå här Freddy, nu när jag lyssnat flera gånger, men vill du ha det så här så är det ljuvligt ändå.
Verkligt schyst collab!
/Marre
--- Slut citat ---
Härligt att höra, jag tycker också Plinka blev helrätt på denna låt. När hon skickade över sin första insjungning så stämde det bara. Reverbet ska jag se över :) Tack tack marre!
Dividend:
Jo, men det är riktigt snyggt av alla inblandade. Mixen sitter.
Freddy:
--- Citat från: Dividend skrivet 21.03.2014, 00:31:28 ---Jo, men det är riktigt snyggt av alla inblandade. Mixen sitter.
--- Slut citat ---
Tackar divi! Kul att du gillar!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida