Forum > Demolåtar

UPPDATERAD - Freddy - Tystnad - Nu med Carina/Plinka på sång!

<< < (9/16) > >>

Dividend:
GROWLA DIN JÄÄÄVEL!!!

Nämen, allvarligt. Bra har blivit bättre :)

Altsax:
Detta känns som att få en stor tallrik med en jättegod varmrätt
Jag får ta en tugga
Det är precis så gott som det såg ut
Sen snor du tillbaka tallriken

Hörru, lägg ut hela! Jag vill äta klart!  :wub:

Kanske inte growla så mycket

B)Josef

egghuvud:
Skall inte kommentera mixen då fast det är lite vasst och essigt om Plinkas sång. Arrangemanget låter mycket bra tycker jag. Det finns ju plats för mer dramatik där eftersom det är så luftigt. Kan höra både små och stora stråkar, ensamma violiner och liknande. Samtidigt så är jag själv "prown for overkill" så det kan nog också vara smart att inte överproducera så att det blir för pretentiöst åttiotal av det hela.  Tror också att det fungerar utmärkt att ni sjunger båda två.  :)

MaxB:
I alla eller vissa partier där båda sjunger skulle det vara intressant att höra en manskör komplettera era ensamma stämmor.
Du Freddy, kan väl vara en manskör med några unisona och några olika stämmor utplacerade på olika ställen, som fetar till kören - kanske lite kyrkoreverb på kören också, då den kommer in?

Eddi:
Nu börjar det hända saker här spännande. Längre och mer balanserad fast Freddy kan låta lite mer tycker jag men inte growl (snälla) Plinkas röst är skön men kanske lite spetsig nu. Fortsättning kommer väl..... :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion