Forum > Färdiga produktioner

pxm " Dear ´licia " (Ny mix)

(1/3) > >>

pxm:
 ;Testar Alicias Keys från Native jag råkade köpa förra månaden....
 :wacko:
Gör en catch up och lyssnar på era verk imorgon (Söndag) kväll.
Nu är det mitt i natten och jag känner mig litet yr i mössan.... :)

Ha det gott & enjoy my attitude

mvh

bjurte:
He-he !! 2 toner räcker för att höra vem det är.. ;)
Alicia hör man ju inte så mycket av, har hon gått och blivit 'blyg' på gamla dar ?? :D
Tycker dock att ditt sound blivit avsevärt mycket tydligare och  bättre med tiden..

MaxB:

--- Citat från: bjurte skrivet 11.08.2013, 11:41:16 ---He-he !! 2 toner räcker för att höra vem det är.. ;)
Alicia hör man ju inte så mycket av, har hon gått och blivit 'blyg' på gamla dar ?? :D
Tycker dock att ditt sound blivit avsevärt mycket tydligare och  bättre med tiden..

--- Slut citat ---

Hon spelar/spelade på Way out west i Slottsskogen Göteborg om du snackar om artisten...
Jag tycker inte keys kom fram så mycket. Hörde dem till höger i ljudbilden mer staccatolikt.
Jag gillar långa toner på piano. Ja, den här hoppiga melodistilen med skalor på gitarren är ditt signum.

bjurte:

--- Citat från: MaxB skrivet 11.08.2013, 12:13:39 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 11.08.2013, 11:41:16 ---He-he !! 2 toner räcker för att höra vem det är.. ;)

--- Slut citat ---

Hon spelar/spelade på Way out west i Slottsskogen Göteborg om du snackar om artisten...
Jag tycker inte keys kom fram så mycket. Hörde dem till höger i ljudbilden mer staccatolikt.
Jag gillar långa toner på piano. Ja, den här hoppiga melodistilen med skalor på gitarren är ditt signum.

--- Slut citat ---
Nä, jag syftade på Pjanot..  :huh:

pxm:
Försökte få det likna något åt Zappa hållet.....

mvh

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion