Väldigt vackert stycke, snyggt när stråkarna kommer in och fyller upp. Lite mitt i naturen blev det när rytmen kom in 
Precis som Bjurte ascocierade jag till en idyllisk skärgårdsmiljö.
Tack plinka!
Min lilla bort-tagna trådkapning ligger här. Nu med en försiktig sax - för jag har inte lärt mig tvärflöjten ännu.
Gillar verkligen detta stycke. 
Snyggt med sax! Delar av sångmelodin, och texten gillar jag riktigt mycket. Tack för det, skall kika vad man kan ta med sig! Kul att det inspirerade också.
Återkommer om jag behöver lite casual sax

Fin känsla i dette. Tonene/melodien gir en optimistisk følelse samtidig som det ligger en spørrende undertone der.. litt Twin Peaks stemning..
Er ikke så glad i trommemaskinen som kommer inn etter hvert..
Tack sigmunds! BRa att det blev lite undertoner och dubbelbottnat! Är inte själv helfräslt i trummorna, får se vart det tar vägen!
Lyssnade på denna igår,men glömde skriva 
Gör det idag istället och sedan så kunde jag inte hålla mig från att testa lite sång,säg till om det stinker så tar jag bort det.
Lyrics:
Come lay me down
dont´t wake me up
don´t make me fall
make me standin´tall
don´t wake me up
There´s a dream that I remember
meant for you
but it say we wasn´t true
the day we fought for you
don´t wake me up
Mike
Oj, schysst! Inte alls den melodi som jag haft i huvudet, men ändå riktigt bra! Snygg frasering med, får återkomma när jag fortsätter

Kul att det inspirerade även dig mike, skall lyssna in mig lite så får vi se

tack!
Svårt att säga. Det låter mysigt som sagt var. Du har ju en speciel stilkänlsa för harmonier men den lyser lite med sin frånvaro här. Som inledande skiss helt okej men sedan behöver det broderas harmoniskt för att funka. Det känns som en idé som räckte en bit men som behöver jobbas vidare med. 
Är nog lite skissartat, men nu har det tillkommit ideer som kanske kan införlivas via Hmike och saxen. Sedan vet jag inte riktigt...låten rann ju ur mig som nån reflektion, så den kanske också skall stanna där, och bara finnas till för mig. vi får se.
"Speciell stilkänsla för harmonier" lät kul att läsa, och väldigt intressant. hur menar du med det? vore intressant att höra hur man uppfattas

tack för tyck eggs!