Forum > Färdiga produktioner
1up-Oigada de (8 minuter)
MaxB:
Snabbspolar genom hela och det låter som det kan vara intressant men jag kan hinner inte lägga åtta minuter på det nu. Kanske senare...
Jocke:
Tycker det här är väldigt snyggt och stämningsfullt! :) Det är också befriande att slippa diskutera virvelsound... :rolleyes: :P
tigersoul:
Skrattar lätt åt Max svar, var det va? om att inte hinna lägga 8 minuter... tänk hur vi lever egentligen va? I en värld där åtta minuter är en enhet av tid stor nog för att behöva övervägas innan vi slösar minutrarna fel...
Det låter bra, så här 2-3 minuter in... känns som en soundtrack alla gånger... ser mörka scener i karga svartvita toner... tungt o vemodigt, men fint!
Kan inte riktigt säga vad du ska göra mer med den, den är bra som den är!
1up:
--- Citat från: Jocke skrivet 12.08.2013, 14:19:10 ---Tycker det här är väldigt snyggt och stämningsfullt! :) Det är också befriande att slippa diskutera virvelsound... :rolleyes: :P
--- Slut citat ---
haha gott du gillar den.
Kul kommentar. Snaredrum kan man vrida på i oändligheter för att få till..
Jag spelade in den i en tagning live, skönt att slippa notera. :)
1up:
--- Citat från: tigersoul skrivet 12.08.2013, 17:32:03 ---Skrattar lätt åt Max svar, var det va? om att inte hinna lägga 8 minuter... tänk hur vi lever egentligen va? I en värld där åtta minuter är en enhet av tid stor nog för att behöva övervägas innan vi slösar minutrarna fel...
Det låter bra, så här 2-3 minuter in... känns som en soundtrack alla gånger... ser mörka scener i karga svartvita toner... tungt o vemodigt, men fint!
Kan inte riktigt säga vad du ska göra mer med den, den är bra som den är!
--- Slut citat ---
Den är nog hyffsat komplett, skulle vara bra film bara tycker jag. Intressanta bildassociationer du får. Jag har själv sett övergivna hus, skottländsk övergivna fält i grådis samt lite ljusare scener också.
Tackar för lyssning och de positiva orden.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida