Forum > Demolåtar
Dividend - Lovsång (till dagen) utkast på VIS-VERSIONEN.
pxm:
Detta kan bli ett riktigt, ritkigt vackert stycke, ideerna är bra.....
Ser fram emot att höra det när falskningarna är rättade....
Ett nytt storverk på gång här......
mvh
1up:
inspirerande pianomelodi andra halvan
mycket bra
lätt drillande
låter inte höst alls
Eddi:
Fattar nada:
1. Hör ingen Marre överhuvudtaget
2. Hör någon falskspelande violin på slutet
Dividend:
Svarar er andra sen. Eddi, jag vet att det är fredag kväll :D, läs första inlägget!!!
Jag är en sån som lägger upp utkast och uppdateringar oftare än nåt som är färdigt. Marre kan höras på den länkade sidan, där originalet med orkester finns att lyssna på.
Mp3:an (ett utkast version2) är bara alla idéer (hittills) samlade utan att kunna ges ut på skiva :). Här och på andra forum, men bara på forum där jag tror jag kan lära mig nåt av vissa av personerna eller att de eller andra är kvicktänkta vad gäller arr, struktur och annat. Och ger bra råd.
Jag får väl mest uppmuntrande kommentarer på musik på KR (och det är kul), men jag värde sätter KR högt vad gäller feedback och konstruktiv kritik (det förekommer på olika sätt) fast de flesta bara skriver att de hatar eller gillar. Gör man inte sån musik själv är det ju svårt att kritisera. Men KR är bra för det tekniska och vänliga sinnelaget även om inställningen till den musik som postas skiljer sig åt.
Sen finns det folk här som ger bra feed på min musik. T ex Emu (när han är här ;) - gillar han utkastet ger han förslag på hur det skulle kunna utvecklas. Fantasi uppskattar jag att man delar med sig av när man gillar och kan se utvecklingsvägar hos det som föreligger.
Värdefull feedback som kan ge idéer i senare skeden. OCh det finns ett par som är väldigt kunniga på "klassisk" musik s a s, men detta är folk och det borde inte vara svårt att kommentera :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida