Forum > Demolåtar

Gurano - Fetblues a la G

(1/2) > >>

Gurano:
Ja inte hade jag tänkt gör detta taffliga utkast, men jag hade ingen lust att börja jobba :)
En blues som följer grunden - det är allt - men om någon kanske vill pipa så går det bra - skicka i så fall ett PM (den går i 80 bpm)

Basen är rykande lagd för 2 min sedan i ett svep och har en massa felspel - men vi får se om jag går vidare ... eller så var detta bara en liten förströelse innan jag nu måste jobba :D

/Gurano

[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Fetblues_80bpm.mp3[/mp3] 

Harmonica mike:
Svängigt G.

Jag tänkte först nattsudda lite du vet och sedan yla lite åt Eddi men kanske nån gång där framemot jul nånting  :D

Vi får se,svängigt som sagt och helrätt i min fålla.

Mike

Gurano:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.08.2013, 13:16:48 ---Svängigt G.

Jag tänkte först nattsudda lite du vet och sedan yla lite åt Eddi men kanske nån gång där framemot jul nånting  :D

Vi får se,svängigt som sagt och helrätt i min fålla.

Mike

--- Slut citat ---
Hehe ja du e välkommen att yla på denna oxå om du vill :D
Då får jag väl räta upp basen på sina ställen

/G

Roffe H:
Tungt som fasen och snyggt. Om Mike hoppar in så småningom blir det riktigt spännande, avvaktar fortsättningen.  :D
/Roffe H

Gurano:

--- Citat från: Roffe H skrivet 07.08.2013, 16:15:06 ---Tungt som fasen och snyggt. Om Mike hoppar in så småningom blir det riktigt spännande, avvaktar fortsättningen.  :D
/Roffe H

--- Slut citat ---
Tackar - kul att höra. Ja det skulle nog bli skitbra om HM pep på denna och/eller la mungiga :)
Jag har nu rätat upp otajtheter i basen och i en del kompgura så nu är det nog inga katastrofer utifall HM sätter tänderna i den  :lol:
Jag ändrade synthljudet lite oxå - till det lite mera scary hållet till  B)
/Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion