Forum > Demolåtar
emu: surgery
1up:
Tungt beat. Kan låta enkelt men är inte lätt att få till. Tänker närmast på Mission impossible-beatet. Spöklika pads? i bakgrunden. Bra buildup.
Marsall:
Funkar att spela på låg som hög volym..en låt som funkar med o utan sång.. en låt som berör ... Starkt också att berätta och viktigt att göra det.. Tack!
Emulator:
--- Citat från: 1up skrivet 10.08.2013, 21:07:07 ---Tungt beat. Kan låta enkelt men är inte lätt att få till. Tänker närmast på Mission impossible-beatet. Spöklika pads? i bakgrunden. Bra buildup.
--- Slut citat ---
Bra beat är ju inte alltid helt enkelt nej :) Det är mest olika synthljud och typ andetag stretchat och slitet i och många lager effekter bakom.
Kul att du gillar!
--- Citat från: Marsall skrivet 10.08.2013, 21:58:04 ---Funkar att spela på låg som hög volym..en låt som funkar med o utan sång.. en låt som berör ... Starkt också att berätta och viktigt att göra det.. Tack!
--- Slut citat ---
Tack för den kommentaren, oftast tycker jag man lyckas med att göra en låt som funkar i låg ELLER hög volym, så det är ju bra att du tycker det funkar i bägge lägena =)
DEt är nog nödvändigt att berätta för sin egen skull. När en anhörig lider på något sätt, så lägger man ju allt fokus på den personen, och nästan utplånar sina egna känslor. Den här resan ahr lärt mig att inte göra det, man behöver hålla koll på sig själv när det krisar för andra i familjen, annars kan man ju till sist inte vara där och hjälpa till!
Känns bra att den berör, tack!
pxm:
Jag tänker på någon suggestiv trillher/skräckfilm. Dramatiskt och bra, sköna sound och jag gillar trummorna & basljudet.....mycket....
mvh
Emulator:
Alltid trevligt att kunna framkalla obehag :D
tack för tyck och kul att du gillart!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida