Forum > Demolåtar
Gränsfejd - Landsgränsvägen - Färdig nu? 1/4
Wernborg:
--- Citat från: MaxB skrivet 05.04.2014, 10:47:58 ---Saknar banjon som jag tyckte passade bra. Men den accepteras inte vid Landsvägsgränsen. B)
--- Slut citat ---
Äsch Herr Bäckström. Kom hit till Landsgränsvägen och spela in så kan banjon nog få vara med. Åtminstone i de virtuella tacktexterna.
--- Citat från: Zakyath skrivet 05.04.2014, 18:02:18 ---Bra låt! skönt att du inte behöll fiolen :rolleyes: tänker nästan lite kent på rytm-partiet i denna låten... även fast det inte är samma känsla över låten i sin helhet. ska jag kritisera något så är det att jag tyckte stämmorna i verserna kändes som de var lite off. tyckte de funkade bra i refrängen dock.
--- Slut citat ---
Ja, det är nog upptakten in till refrängen som är lite Kent-ish. Medhåll om att stämmorna sliter och dra lite. Tror nog ändå att jag behåller det så, då resten av låten är rätt så slick. Gillar när det finns något i en produktion och skaver lite.
--- Citat från: Asti skrivet 05.04.2014, 19:56:35 ---Bra mix och refräng!
Kommer att tänka på Grymlings när jag lyssnar...
/Asti
--- Slut citat ---
Tackar. Ja, vi är också ett gäng gubbar som borde (och har) en annan huvudsyssla än musiken så liknelsen är perfekt. :D
MaxB:
--- Citat från: Wernborg skrivet 05.04.2014, 23:56:09 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 05.04.2014, 10:47:58 ---Saknar banjon som jag tyckte passade bra. Men den accepteras inte vid Landsvägsgränsen. B)
--- Slut citat ---
Äsch Herr Bäckström. Kom hit till Landsgränsvägen och spela in så kan banjon nog få vara med. Åtminstone i de virtuella tacktexterna.
--- Slut citat ---
Sir Backström, om jag får be, ingen "bäck" flyter här förbi... :D
Dessutom är nog den här landsvägsgränsen lång härifrån. ;)
Wernborg:
Vad är det för landsvägsgräns Herr Bäckström pratar om hela tiden?
MaxB:
--- Citat från: Wernborg skrivet 06.04.2014, 10:53:00 ---Vad är det för landsvägsgräns Herr Bäckström pratar om hela tiden?
--- Slut citat ---
Okej då, jag lägger mig.
Landsgränsvägen, ligger den på västkusten någonstans?
Wernborg:
"Min" gata. Som ligger i Fagared, Lindome. En kvart från Göteborg.
Gatan heter trot eller ej, Landsgränsvägen. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida