Forum > Demolåtar
Gränsfejd - Landsgränsvägen - Färdig nu? 1/4
equality:
"Få ord på lång tid", skrev emulatorn. Min största invändning också. Inget fel på musiken, bra plattform till den fina texten men när man liksom måste sitta och vänta på nästa fras i en treackordsvers blir det seeegt. På med Winnerbäck-frenesi i verserna och publikens öron spetsas, absolut! :P Refrängen är helt ok liksom sticket.
Plinka:
Hej! Ja men den är ju snyggt producerad, allt välarbetat :) men kan hålla med om att det saknas något... så tycker att Max banjo hjälper till, blir faktiskt roligare att lyssna på! :D
MaxB:
--- Citat från: Plinka skrivet 06.08.2013, 00:18:56 ---Hej! Ja men den är ju snyggt producerad, allt välarbetat :) men kan hålla med om att det saknas något... så tycker att Max banjo hjälper till, blir faktiskt roligare att lyssna på! :D
--- Slut citat ---
Tack Plinka, jag gillar också den versionen mer, tycker banjon ger en bra omväxling i soundet.
Har lyssnat massor med gånger senaste dagarna, gillar även basen, både ljudet och spelet.
Ser fram mot grannarnas deltagande i sången.
Plinka:
--- Citat från: MaxB skrivet 06.08.2013, 09:21:15 ---
--- Citat från: Plinka skrivet 06.08.2013, 00:18:56 ---Hej! Ja men den är ju snyggt producerad, allt välarbetat :) men kan hålla med om att det saknas något... så tycker att Max banjo hjälper till, blir faktiskt roligare att lyssna på! :D
--- Slut citat ---
Tack Plinka, jag gillar också den versionen mer, tycker banjon ger en bra omväxling i soundet.
Har lyssnat massor med gånger senaste dagarna, gillar även basen, både ljudet och spelet.
--- Slut citat ---
Precis! Vet du vad jag tänkte en stund efter att jag skrivit kommentaren -att den skulle piggas upp med lite spretigt/brötigt körande! Lite röster i kör som livar upp, och så banjon på det, så blir det fest! :D
MaxB:
--- Citat från: Plinka skrivet 06.08.2013, 11:03:43 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 06.08.2013, 09:21:15 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Precis! Vet du vad jag tänkte en stund efter att jag skrivit kommentaren -att den skulle piggas upp med lite spretigt/brötigt körande! Lite röster i kör som livar upp, och så banjon på det, så blir det fest! :D
--- Slut citat ---
Jag antar jag hinner radera min inspelning med banjospåret innan Wernborg eventuellt ber mig om det, så vi får njuta av körerna som kommer istället.
Men det var kul att öva med banjon på den här låten! :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida