Forum > Demolåtar

Gränsfejd - Landsgränsvägen - Färdig nu? 1/4

<< < (3/10) > >>

MaxB:

--- Citat från: Wernborg skrivet 03.08.2013, 03:03:15 ---Ensam inloggad på KR och statistiken säger att låten laddats ner 14 ggr.

--- Slut citat ---

Nurå, é gubben inte inloggad längre? Jag har ett förslag...

Emulator:
Bra spelat på allt såklart, snygg mix, förutom nåt aynthljuf (liknande som förr?) som ploppar lite högt.

Låten är tyvärr lite för tråkig för mig. Texten blir lite krystad när det ibland blir få ord på lång tid. Med detta arret tror jag den skulle vinna på att bli snabbare och lite glättigare (!) sång skulle nog passa bättre med textens prisande av denna fantastiska plats och dito invånare.

Nu blev den lite som en basvariant av Audi; fantastiskt bra hantverk och funktion, men tråkig.

Mer själ, hjärta och sprittighet o lite snabbare?

MaxB:
Kanske fult att utan att fråga lägga upp en mer eller mindre diskret banjo men du är så frånvarande
från tråden, att jag kan inte fråga om det är okej att lägga upp ett exempel med banjo.

Säg till - om du vill - så tar jag bort den - så snart jag känner till - att det är det du vill...
Om du mot förmodan vill ha spåret med min banjo, spelad av mig(!) säger du också till! 

Wernborg:
Brukar undvika svar i demotråd på mobilen. Blir så krångligt.

Men Max då. Du glömde länken till ditt bastardcollab.

Får lyssna när jag har en dator.

Återkommer. :)

MaxB:

--- Citat från: Wernborg skrivet 04.08.2013, 21:21:42 ---Men Max då. Du glömde länken till ditt bastardcollab.

--- Slut citat ---

Här är mixen med banjospelet från igår:   B)

http://max.shivas.se/music/Wernborgs_Landsgransvagen_MaxB_banjo.mp3

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion