Forum > Demolåtar
stajo - always in my mind
tsmalmbe:
--- Citat från: stajo skrivet 25.07.2007, 21:08:12 ---
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 25.07.2007, 20:55:23 ---Virvelsoundet är unket.
--- Slut citat ---
haha shit det är bara att lägga ner skiten då ;)...
oki har inte tänkt på det skall kolla det :)
--- Slut citat ---
Nänä, det var det enda jag hade att kommentera sidu. Så resten var bra, men finne som man är så håller man ju inne med det.
stajo:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 25.07.2007, 23:29:26 ---
--- Citat från: stajo skrivet 25.07.2007, 21:08:12 ---
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 25.07.2007, 20:55:23 ---Virvelsoundet är unket.
--- Slut citat ---
haha shit det är bara att lägga ner skiten då ;)...
oki har inte tänkt på det skall kolla det :)
--- Slut citat ---
Nänä, det var det enda jag hade att kommentera sidu. Så resten var bra, men finne som man är så håller man ju inne med det.
--- Slut citat ---
sedan kommer väl allt på en gång och då gäller det att hålla sig undan...
nämen du fick mig att störa mig på virvelsoundet, skall ju testa och skära lite och så när det kommer till mix, det är ju ez de kanske redan är beskurna etc?
tack,tack
mahan:
Jajjamen Stajo!
Gräver inte ner mig i detaljer bara konstaterar att låten e snygg och behöver fås till ett snyggt slutresultat. Snygga ackordgångar och en jäkla potential, laikit!
Väntar på följande version :)
h. JOhan
Harmonica mike:
Hej Staffan,.
Bra låt och snyggt arrat.Hittar inget som stör eller sticker ut.Visst guran är inte hundra,men den är äkta.Pianot snyggt i bakgrunden,schysst lir där..Bra trum programmering,ez funkar här.Basen låter bra,vilken plugg kör du med?
Det blir 4 mickar totalt.
Mvh
Micael
stajo:
--- Citat från: mahan skrivet 26.07.2007, 01:16:33 ---Jajjamen Stajo!
Gräver inte ner mig i detaljer bara konstaterar att låten e snygg och behöver fås till ett snyggt slutresultat. Snygga ackordgångar och en jäkla potential, laikit!
Väntar på följande version :)
h. JOhan
--- Slut citat ---
Gott att det går hem. Är väl mest nöjd med versen som jag tycker flyter på bra. Hoppas på lite sång, och gitarrpålägg i slutet av sommaren och sedan skall det mixas.
Tack för komments och uppmuntran
/Staffan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida