Forum > Färdiga produktioner

Dividend - HONG KONG (nog klar)

<< < (10/11) > >>

Roffe H:
Mycket njutbart. Tycker man kan höra både hotfulla stormar och revolutioner, men emellanåt även ett fridfullt landskap där gräset böljar och floderna flyter fram. Gillar också dina instrument (cymbalen sitter perfekt) som ger en exotisk karaktär åt stycket. Jättefint!   :) :) :)
/Roffe H

Rattlesnake:

--- Citat från: Dividend skrivet 03.09.2013, 11:52:11 ---Hej Roger!

Har du nåt konstruktivt att säga om mixen?

--- Slut citat ---
Balansen mellan instrumenten känns ganska bra, möjligen att brasset ligger lite högt i förhållande till resten. Oboen är lite svag. Spicc för höga i volym.

Stereobilden känns lite konstig med allt stråk åt vänster och brasset åt höger. Känns som att mixen tippar vänster när bara stråket går.

Bra klarhet och gott tryck, som alltid när du gör grejer för större orkester.

Dividend:
Roger, tack ska kolla stereobilden när jag varierar harmoNiken(Am, F, G, Am). Till nästa verre.

--- Citat från: Roffe H skrivet 03.09.2013, 18:11:31 ---Mycket njutbart. Tycker man kan höra både hotfulla stormar och revolutioner, men emellanåt även ett fridfullt landskap där gräset böljar och floderna flyter fram. Gillar också dina instrument (cymbalen sitter perfekt) som ger en exotisk karaktär åt stycket. Jättefint!   :) :) :)

--- Slut citat ---

Tack Roffe,tack för dina uttryck :) Piggade upp denna källa morgon som nu blivit ännu en sommardag.

Jocke:
Det här är jäkligt snyggt. Utan att nagelfara tycker jag att soundet är mycket övertygande och musiken har förmåga att liksom skapa sina egna bilder även om jag naturligtvis ser fram emot filmen!  ;)

Dividend:
Tack för öron Jocke!

Kan alltid sätta ihop ett amatörmässigt kollage av bilder :D Eller inte :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion