Forum > Färdiga produktioner
Dividend - HONG KONG (nog klar)
Light Head:
Spännande! Tror det är ett av de mer krävande stycken jag hört från dig!
Väldigt dramatiskt, kanske lite spretigt utan en förklaring/berättelse/handling som grund. Men jag tror jag hänger med...
På några ställen upplever jag cymbalen som lite kort. Några enstaka toner blir väldigt höga, rent volymmässigt.
Spännande, dramatiskt, krävande men givande!
Fortfarande sommarslö, men hoppas det framgår att jag uppskattar stycket!
Marruschkka:
Vilket arbete det här är, så gediget med en massa nyanser, och slutet är enastående :P
Som vanligt framkallar din musik bilder, en resa, men här av det vilsammare slaget.
Förträffligt och så elegant :)
/Marre
Dividend:
Marre, LH, 1up - tack för era åsikter och lyssningar! :)
Känns väl färdigt, förutom en övergång på slutet. Så känns det idag i vart fall.
Emulator:
Trevligt stycke musik. Inga speciella synpunkter, låtar bra tycker jag! Har ingen kritik på mixen, låter fint i laptophögtalarna.
gött mos!
Plinka:
Ett fascinerande stycke minsann, väldigt avancerat med sina olika vändningar, och som Marre skrev -elegant :)
Men trots det så behagligt.
Själv satte jag mig nu på kvällskvisten efter ett arbetspass(då jag undervisat ett glatt möhippegäng i bollywood-dans, så att du förstår kontrasten), på med lurarna och satte på denna, kunde sluta ögonen och bara njuta, och fann stycket skönt terapeutiskt :wub:
Men helt egoistiskt lät jag mig bara njuta av stycket, och orkade inte fundera kritiskt över mix och arrangemang, men det gör ju andra så bra ;) så jag nöjer mig med att hylla ditt stycke!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida