Forum > Demolåtar

"The Melody" (Melodisk rock/metal, instrumental)

<< < (4/5) > >>

spacetrucker:
Snyggt gitarrlir, sköna rytm-växlingar :)
Klen i basen som sagt...

Jättesnygg komp som saknar melodi.

Snyggt jobbat

// Space

zorrow:
Bra spelat, härligt sound i guran och basen kommer mycket bättre fram i nya versionen. Även trummorna låter bättre. Varför ingen sång? Det skulle höja låten ett snäpp till. Kul och väl framfört!

Plinka:
Fascinerad av hur varierat och fantasifullt du fått ihop det med "nästan bara gitarr", tycker du gjort det riktigt snyggt och tajt! Kanske skulle lite mer tyngd göra det om möjligt ännu bättre  :)

bollkalle:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 05.08.2013, 20:42:05 ---Snyggt gitarrlir, sköna rytm-växlingar :)
Klen i basen som sagt...

Jättesnygg komp som saknar melodi.

Snyggt jobbat

// Space

--- Slut citat ---

Tackar ! :)

--- Citat från: zorrow skrivet 05.08.2013, 23:03:31 ---Bra spelat, härligt sound i guran och basen kommer mycket bättre fram i nya versionen. Även trummorna låter bättre. Varför ingen sång? Det skulle höja låten ett snäpp till. Kul och väl framfört!

--- Slut citat ---

Nja, jag tänkte att den här låten skulle vara en instrumental, jag har gjort 5 andra låtar tillsammans med den här och alla andra har sång. Kände att det passade bra in med en instrumental.

...sen var det väl lite för att jag inte kom på nån bra text heller ;)

--- Citat från: Plinka skrivet 06.08.2013, 00:25:32 ---Fascinerad av hur varierat och fantasifullt du fått ihop det med "nästan bara gitarr", tycker du gjort det riktigt snyggt och tajt! Kanske skulle lite mer tyngd göra det om möjligt ännu bättre  :)

--- Slut citat ---

Kul å höra! :) Jag förstår inte riktigt vad du menar med tyngd dock?

Plinka:

--- Citat från: bollkalle skrivet 06.08.2013, 20:27:50 ---

--- Citat från: Plinka skrivet 06.08.2013, 00:25:32 ---Fascinerad av hur varierat och fantasifullt du fått ihop det med "nästan bara gitarr", tycker du gjort det riktigt snyggt och tajt! Kanske skulle lite mer tyngd göra det om möjligt ännu bättre  :)

--- Slut citat ---

Kul å höra! :) Jag förstår inte riktigt vad du menar med tyngd dock?

--- Slut citat ---
Ah, kanske är det den där basen som behöver upp, och kanske lite mer reverb på den distade gitarren? Är inte expert på detta område men en gissning!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion