Aaahhh - snyggt! Gillar till och med den stora feta virveln - det du! Försöker du ställa dig in eller nått?
Det här gör gott i öronen (har kört elektrisk såg ett par timmar...
) Höj gärna kompgurorna efter 108 lite! 
Deal !! Ja jag är verkligen nöjd med trummsounden nu, det är ju inte meningen att det ska låta akustiskt om dom i denna låt , bara stort och FETT..
Men visst det ska in lite "RAGGADAGOSCHER" här och där annars känns dom klockers.
Vilket fett sound du har fått till! Håller med Jocke om kompgurorna. När kommer sång?
Jo!! Introt/Vers/Bryggor känns ganska klara som dom är, lite mupptrixande med Mixen bara..
Refrängen däremot ska ses över Arr. mässigt. Kompguran ska höjas/Fettas och utvecklas en uns...
Avundsjukt sade han :du vet precis vad du vill ha ut och du levererar just det: Jag är klart impad av det jag hört hitintills....
Fn.. va nöjd JAG är, äntligen börjar jag närma mig soundet jag sökt, det tog bara 2/3 delar av mitt liv att hitta..

Och tack..
Aha möter bond. Forever Bjurte eller nått annat odödligt 
Letar du textuppslag?
/Josef
Ja fanken.. när du nämner dessa så visst hör jag kopplingar, men oxo en skvätt 80:tals Bowie..
Och pang på spiken.. Har låt och melodier i stort färdiga i skallen, men ingen Text än..

Text är svååårt och nu har jag ju avslutat REZNAC-sviten, så inga sjukdoms texter får det bli längre..
Låten går ju än så länge under titeln "The Rabbithole" Så tankarna går ju mot en viss ALICE(who the fuck is Alice..

)
Och Flummigt värre vill jag ha den, med mycket Harsyre dimmor..

Uppslag välkomnas och uppskattas..
Bjurtan goes eighties. Asbra arr. Lite överdos på syntbas. Filmiskt. En tydligare melodi så behövs kanske inte sång.
Göt!
Visst ska det bli sång...
Basen ja, den är ju komponerad med riktig 'elbas' , men till mitt nya sound är nog just denna syntbas gifven..
80:ies.. Jo så är det nokk.
Så fort jag gör något blir det antaglige 70:tals Hårdrock eller just 80:tals Pop med förkärlek för svulstiga arr..

Härligt! Ingen form av överdos. Behövs nån Ynot-röst eller så, som behöver övetyga med sång. Håller du själv på med text eller ska Altsax bidra med idé och text som du kan raffinera så det passar dig?
Grunden är skönt och sången ger the finale-version tror jag.
Som sagt texthvetet är under lupp...

(Jobbigt)