Forum > Demolåtar

jonnerstone - Graceland (cover), snabbtest av min nya gura

<< < (5/5)

bjurte:
Tycker Akkarna är mycket trovärdiga, skriver en som äger 'Strata-varianten' av JT-Variax som tyvärr inte skänker mig någon
kärlek.. :(
Men i Höst åker den på Plek:ing och en rädig setup hos Guitarlab ponkarna så får vi se om den blir lite kärlekskrankare.. :D

jonnerstone:

--- Citat från: bjurte skrivet 29.07.2013, 03:11:12 ---Tycker Akkarna är mycket trovärdiga, skriver en som äger 'Strata-varianten' av JT-Variax som tyvärr inte skänker mig någon
kärlek.. :(
Men i Höst åker den på Plek:ing och en rädig setup hos Guitarlab ponkarna så får vi se om den blir lite kärlekskrankare.. :D

--- Slut citat ---

Hoppas att du blir nöjd efter justeringarna :-) Jag kände mig som sagt nöjd redan efter uppacknig så jag hoppas att "the only way is up" härifrån   :)

Asti:
Låter väldigt fint! Gitarren har en lite resonator-liknande klang!
Bra låt - har inte hört den förut. Gillar den "svävande" orgeln.
Som vanligt mycket bra sång. Snyggt!
/Asti

jonnerstone:

--- Citat från: Asti skrivet 30.07.2013, 14:25:48 ---Låter väldigt fint! Gitarren har en lite resonator-liknande klang!
Bra låt - har inte hört den förut. Gillar den "svävande" orgeln.
Som vanligt mycket bra sång. Snyggt!
/Asti

--- Slut citat ---

Kul att det gillas. Ja, originalet är en riktigt bra låt, av ett riktigt bra band.

Jag och brorsan satt och lekte och jammade med sitar-ljudet på Variaxen igår. Riktigt läckert  :)

Tack för lysning.

zorrow:
Ja, jisses vad bra sjunget och spelat. Och jag som precis köpt ny gitarr. Nu måste jag spara pengar igen... :wacko:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion