Forum > Demolåtar
equality, emulatorn, ynot - you
equality:
--- Citat från: Eddi skrivet 06.08.2013, 02:04:14 ---Stopp o belägg nu det har blivit rörigt det här - nu har vi tre versioner - alla med sina fördelar. Jag tycker orginalet med sången i början är bäst, jag tycker EMUS variant med rytm är bäst men stråkarna hörs inte som de ska, jag tycker Tonys röst är wonderbaum men inte i början får jag föreslå en duett - man to man så att säga - otroligt spännande att få lyssna på detta när allt kommer till sin rätt......
Mix on....
--- Slut citat ---
Jo, my bad. Tack för lyssning och synpunkter på de tre. :wub: Tycker det är rysansvärd klass på Tonys "trycka" under stråkpartiet och övertygad om EMU:s syntetiseringsegenskaper inte bara vid klaviaturen utan med de tre verrarna (1 + 2 = 4 i hans händer). Saknar något bryt som skänker variation och Jockes idéer lite annan struktur. Men det får jag ta på mig som skickade en omogen version till herrarna. Skall väl inte vara omöjligt att komma på nåt :unsure: och vi får ta det PM-vägen.
Marruschkka:
Verren med Tony-great :wub:
Låter inte så lite Fredde Wadling med Fläskkvartetten detta, och då kapitulerar jag direkt :D
Lite mer slammer från Emu på den verren så är det här i hamn så det stänker om det ^_^ :D
/Marre
Emulator:
kul att du gillar marre :D
vi ångar på!
zorrow:
Haha :D Härligt outro! Nu är det lite många versioner att hålla reda på men jag tycker att det tar lite lång tid innan sista versionen drar igång (sista i tråden är det väl) och att det bankas hääärligt i slutet av emu:s första utkast. Det får gärna vara kvar i en slutversion. :D
Harmonica mike:
Denna har alltså glidit igenom mitt lyssningsfilter - skumt :)
Nåja,bättre sent än aldrig.
Emu verren är ju kalas,släng in Tony på den - done.
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida