Forum > Demolåtar
equality, emulatorn, ynot - you
Jocke:
Verkar inte vara lönt att tjata mera... :lol:
Låter balanserat men jag saknar lite udd i de galna violinerna.
MaxB:
Bra dunk i låten nu!
equality:
EMU: F'låt sen respons! Tycker du har fått till rätt domedagsmix utan att harmisarna fått stå tillbaka alltför mycket. Bra jobbat! :) Bättre sång(are) behövs liksom någon slags förlängning. Vi kan väl bolla filer PM-vägen och se var det tar vägen? Tack för att du ville tampas med denna!
equality:
Eddi, Jocke, Divid, Plinka, Marsall, MaxB:
Tack för lyssningar och comments! Sångkompetens på väg. Ber att få återkomma.
Emulator:
--- Citat från: equality skrivet 04.08.2013, 14:23:59 ---EMU: F'låt sen respons! Tycker du har fått till rätt domedagsmix utan att harmisarna fått stå tillbaka alltför mycket. Bra jobbat! :) Bättre sång(are) behövs liksom någon slags förlängning. Vi kan väl bolla filer PM-vägen och se var det tar vägen? Tack för att du ville tampas med denna!
--- Slut citat ---
Sure thing! Bara kul. Jag har några hangups jag vill titta på, bland annat så skulle jag vilja ha partier av malande monotoni mellan melodiska delar, och stuva om lite mellan you och you :S
Såe...jag slänger ihop ett förslag. har några textstrofer också ligger på ett liknande tema. Jag känner att man kunde ha temat mer i "you"-delarna, som ett slags refräng, och något annat under "verserna". Den är ju lite refränglös, men det löser man ju på så sätt. typ. kanske?
vi hörs i frågan :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida