Forum > Demolåtar

Jag har gjort en melodi

(1/4) > >>

Henric:
Efter vissa störningar i den digitala inspelningsvärlden, virus och skit, är jag back in buisness igen!

Har lirat och haft sköj i studion idag, blev så upprymd att jag till och med sjöng en liten sväng!

Tanken är att det ska spelas in ett gitarrsolo i morgon, sen får vi se var detta projektet tar vägen...synpunkter någon?

Henric:
Har lirat in ett orgelsolo och sjungit in lite mer blaj text, är egentligen för varmt för att hålla på, tror jag återgår till poolen!  :lol:

Asti:
Jätteskönt sväng som svalkar fint i sommarvärmen!  :)
Skulle vilja haft mindre "syntetiska" trummor, kanske vispar...
Tycker sången ska upp en aning och få lite varmare ljud (höjning i nedre mellanregistret).
Kul med jazziga inslag!
/Asti

Henric:

--- Citat från: Asti skrivet 21.07.2013, 17:59:10 ---Jätteskönt sväng som svalkar fint i sommarvärmen!  :)
Tycker sången ska upp en aning och få lite varmare ljud (höjning i nedre mellanregistret).
Kul med jazziga inslag!
/Asti

--- Slut citat ---

Tack för det Asti!  :D

Trummorna är ett groove från min Korg Oasys, rätt fräckt tycker jag, men visst blir det lite statiskt!
Ska testa och höja lowmid på sången - återkommer!

Med vänlig hälsning Henric

Henric:

--- Citat från: Asti skrivet 21.07.2013, 17:59:10 ---Jätteskönt sväng som svalkar fint i sommarvärmen!  :)
Kul med jazziga inslag!
/Asti

--- Slut citat ---

Har höjt sången något, och ökat lowmid, blev klart bättre!  :rolleyes: Tack Asti för dina öron!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion