Forum > Demolåtar
Jocke Roffe Josef The Journey
bjurte:
Jovars, supersnygg bakgrund, får en verkligen att känna sig nära naturen och svävande högt upp i luften..
I vanliga fall hatar jag dom däringa skrikhalsarna som skriker oavbrutet (Ja jag bor vid kusten)
Men dom här är ju riktigt behagliga.
Speakerröst funkar bra tycker jag, lite mer vässa på den kanske, och att den efter halva låten kunde släppa fram musiken lite mer..
Jocke:
--- Citat från: bjurte skrivet 03.08.2013, 12:18:03 ---Jovars, supersnygg bakgrund,
--- Slut citat ---
Tack - vi hade roligt när vi gjorde den! :)
--- Citat från: bjurte skrivet 03.08.2013, 12:18:03 ---får en verkligen att känna sig nära naturen
--- Slut citat ---
Härligt! :wub:
--- Citat från: bjurte skrivet 03.08.2013, 12:18:03 ---och svävande högt upp i luften..
--- Slut citat ---
Vad har du nu fått i dig? :rolleyes:
--- Citat från: bjurte skrivet 03.08.2013, 12:18:03 ---I vanliga fall hatar jag dom däringa skrikhalsarna som skriker oavbrutet (Ja jag bor vid kusten)
Men dom här är ju riktigt behagliga.
Speakerröst funkar bra tycker jag, lite mer vässa på den kanske, och att den efter halva låten kunde släppa fram musiken lite mer..
--- Slut citat ---
De kan vara rätt skräniga men det hör väl ihop med den här årstiden...? Josef får säga till vad han behöver för att klippa ihop det på ett aptitligt sätt så får vi ordna det framöver! :)
Altsax:
Trycker like på det. :) Råkade dra på mig ett snickeri projekt först bara. Annars norpar gumman studion till förråd :( (hjälp, nån som känner en bra finsnickare som tar uppdrag i Uppsala?)
Jocke:
--- Citat från: Altsax skrivet 03.08.2013, 17:28:54 ---Trycker like på det. :) Råkade dra på mig ett snickeri projekt först bara. Annars norpar gumman studion till förråd :( (hjälp, nån som känner en bra finsnickare som tar uppdrag i Uppsala?)
--- Slut citat ---
Det är ingen brådska Josef! Snickra på du... det gör jag också - man får passa på! ;)
zorrow:
Först tyckte jag att det var en väldigt högt mixad röst, men efter ett tag tänkte jag att detta är ju helt nytt sätt att mixa där poemet är väldigt mycket i förgrunden (även om Cohen gjort lite åt det här hållet). Och jag gillar det. Det engelska uttalet har en viss svenskhet men även det har sin charm. Bjurtes råd är som vanligt klockrena. Bra! Gillar!!! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida