Forum > Demolåtar

Jocke Roffe Josef The Journey

<< < (4/6) > >>

Altsax:
Har tänkt samma tanke :)

spacetrucker:
Kul och annorlunda. Sänk på pratet eller höj musiken så blir det perfekt. Nu är din röst all over the place och då hörs också eventuella kråkor mycket tydligt.

Tummen upp för denna  ^_^

Space

equality:
Detta var innovativt och intressant. Suggestiv stämning, lite "First we take Manhattan...", bra reciterad text och snyggt bakgrundsverk. Lite konstiga effekter på rösten men gjorde sig efter ett tag ändå. Skulle nog sänkt den 3-4 dB iaf. Nemen kul och annorlunda.

Altsax:
Tack!

Japp, jag håller med, talet ska sänkas. Jag provar med tre db.
Talspåret gick sönder, ångrad och borttagen melodyne ligger kvar.
Det var ihopklippt från tre olika tagningar. Jag ska leta reda på orginalen och klippa ihop dem igen, då försvinner grodorna.

Tack igen Equality och Space!  :wub:

(plus att roffes mästerligt hanterade sax behöver få vara i fred i nån/några takter, den är så underbar)

/Josef

Jocke:
Hur går det med grodorna? Har de tagit semester? ;)

På tal om kräldjur så har jag funderat varför kattens vatten varit så skitigt senaste veckan... Idag kom jag på den lille skurken - en padda som hoppat in och badade...  :lol:

Måste också passa på att tacka alla för den uppskattning vi fått för musiken här - bugar och bockar!^^ Tycker det här är riktigt spännande Josef och hoppas att du hittar filerna! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion