Kontrollrummet

MaxB - I'm Going Home - feat Asti - final version with video

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil
Underbar kombo! :) Lite att putsa och fixa med men en stabil grund!
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad Altsax

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 818
  • Musiken är lycka :-)
    • Visa profil
    • Spellista youtube
Det första Home behöver vara längre. Samma längd som family. Du klipper flera textrader lite tidigt. Din röst är vacker i den här. Vivi vill höra meta av den, så ligg kvar längre på alla rad-slut. Ho oo oo ome osv
B-)
Mr Blues


Utloggad Altsax

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 818
  • Musiken är lycka :-)
    • Visa profil
    • Spellista youtube
Asti, förlåt att jag inte nämnde dig! Sååååå sjukt Bra körat, din fortsättning på texten är precis rätt! Ive been Walking all my life. Så j***a bra!


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil

Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Så himla fint! Co-lab som bäst. Känsliga Asti-pålägg och bra fraseringar a la Morrison Max. På tal om honom försökte jag mig på High Summer en gång och det gick bara inte. Fattar inte hur han kan variera sig i ganska repetetiva melodier. Detta kan tända tusentals cigaretttändare, bra boys!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Rattlesnake

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 522
    • Visa profil
Häftigt co-lab. :-)

En lång låt som inte känns uttänjd.
Har lite svårt att bestämma mig för om jag tycker att era röster är optimalt mixade. Det hörs ju att ni inte står i samma rum, men frågan är om det ska vara så i detta fall? Jag tror det.

Skön orgel, även om det ligger nästan lite nära Lesliemissbruk. Harmonierna i sticket är sköna. Ja hela låten är banne mig skön. Fick gräva långt i minnesbarken innan jag hittade låten som jag tycker motstämmorna påminner om: Vincent (Starry starry night).

Det finns en återkommande gitarrton som stör mig 3.20-3:25 och åter igen vid 3:45.

DON'T PANIC


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Jag skulle kanske ändå korta av slutet, direkt efter sista texten? Finns nån anledning att inte göra det?
Har sammanställt texten och kommer ändra lite på det jag sjunger. Är alldeles för många bleka "Home" från mig: Kommentarer nedanför texten.
Ska, så snart jag hinner, fixa trummorna med paus, fills och sånt och upptrixa med volymerna mellan instrumenten.

Im going home
home to my family
Im going home to where we used to be
when it was you and me

# Home
Im going home
# holes in my confidence
I'm going home to where the trees grow tall
# I've been walking since I don't know when
Now that Ive seen it all
# And I'm a long way from home
Ändra till - And I'm a long way from home

# Now I need to hear your voice
Ersätt - Im going home
# just one more time
where the trees grow tall
# Look into your eyes,
now that Ive seen it all
#feel the warmth of your smile
I hear your voice calling me

# How can I keep moving on
Ersätt - Im going home
# if I don't know you're there
Ändra till - Want to see my family
# If I'm not sure you want
home to where we used to be
# to see me anymore
when it was you and me

# Time is nomore on my side - already a lifetime gone
Missisippi, kentucky, florida keys
# And I know I must keep focus all the way
I've seen it all
# There's always someone holding back on me)
and it didnt give me peace (sänk volymen lite på peace)
# Long, lonely roads
Im on an amtrac train
# lie waiting ahead of me
running through the nigh
# so many fears will be chasing me
Ändra till - I'm on my way home
# on my way back to you
Im going home to where we used to be

Hammond

# Now I need to hear your voice
Ändra till  - Now I need to hear your voice
# just one more time
Home to my family
# Look into your eyes,
home to where we used to be
# feel the warmth of your smile
Ersätt - When it was you and me - you and me babe
# How can I keep moving on
How can I keep moving on (här hittade jag verkligen rätt med min röst)
# if I don't know you're there
if I don't know you're there
# If I'm not sure you want
If I'm not sure you want
# to see me anymore
to see me anymore - How can I keep moving on



Tack för alla kommentarer, tips och hurrarop!  :)
Eddi Jag ska ge mer reverb till Astis körer. Det är tre stämmor där den mörkaste är i mitten. Kände att det blev bäst så men säker är man aldrig.
Altsax Jag är också lycklig. Tycker det här var jätteroligt att sjunga och att sjunga så här. Häftigt att det var så du tänkte dit sången. Även Eddi har sagt att jag klipper av orden för snabbt ibland. Jag vet men en del artister gör så, och kommer undan med det, Van Morrison som ett exempel.
Asti Mer reverb på kören ska det bli. Ersätter inte din underbara leadsång. Den är så härlig då den kommer in! Dobron får jag lägga om så att den fyller ut och förhoppningsvis förgyller helheten, ska göras om.
Tokai Rösten är ansträngd, jag vill leka Joe Cocker samtidigt som jag leker Van Morrison. Så vill jag att rösten ska vara här. Men på vissa ställen blev rösten skitnödig istället. Se om jag kan korrigera det.
Tyvärr haltar kompet versus sång betänkligt Förtydliga så jag förstår. Jag vill veta vad du menar, så jag vet vad du tänkte jag ska göra.
Rattlesnake Kanske är bra om jag ger Astis röst mer reverb. Fler har tipsat om det. Jag vet inte vad du men ar med gitarrtonen men vill veta, så jag kan korrigera!
Så får jag kolla upp Vincent Starry starry night också.
« Senast ändrad: 28.07.2013, 17:01:54 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
"Så får jag kolla upp Vincent Starry starry night också."
Låten heter "Vincent" och upphovsmannen tror jag är Don McClean.
En fin låt som jag brukade terrorisera omgivningen med när jag fick tag i en gitarr på fester.  :)
/Asti t.f. terrortrubadur
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
"Så får jag kolla upp Vincent Starry starry night också."
Låten heter "Vincent" och upphovsmannen tror jag är Don McClean.
En fin låt som jag brukade terrorisera omgivningen med när jag fick tag i en gitarr på fester.  :)
/Asti t.f. terrortrubadur

Har redan hittat och lyssnat. Don McClean gjorde några oförglömliga, om jag minns rätt. Jag har däremot inte hört den här fina tidigare.

Håller på att sjunga om en del grejer nu. Har inte ändrat dobron ännu men ska nog testa trixande med trummorna nu...
Har lagt lite reverb på Astis stämmor och lead. Asti, du har lite brus bakom rösterna i inspelningarna. Jag hör det då jag lyssnar enbart på dina stämmor men det märks inte i helheten. Var hade du mixat in din lägsta körstämma, i mitten?

Är det inga problem att ändra så att man slutar låten på sista sångstrofen? Nån som tidigare gillade det där sista men...
« Senast ändrad: 28.07.2013, 17:04:22 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
"Så får jag kolla upp Vincent Starry starry night också."
Låten heter "Vincent" och upphovsmannen tror jag är Don McClean.
En fin låt som jag brukade terrorisera omgivningen med när jag fick tag i en gitarr på fester.  :)
/Asti t.f. terrortrubadur

Har redan hittat och lyssnat. Don McClean gjorde några oförglömliga, om jag minns rätt. Jag har däremot inte hört den här fina tidigare.

Håller på att sjunga om en del grejer nu. Har inte ändrat dobron ännu men ska nog testa trixande med trummorna nu...
Har lagt lite reverb på Astis stämmor och lead. Asti, du har lite brus bakom rösterna i inspelningarna. Jag hör det då jag lyssnar enbart på dina stämmor men det märks inte i helheten. Var hade du mixat in din lägsta körstämma, i mitten?

Är det inga problem att ändra så att man slutar låten på sista sångstrofen? Nån som tidigare gillade det där sista men...
Don McClean är väl mest känd för American Pie, som Madonna senare gjorde en "cover" på...
Och sedan var han väl personen Roberta Flack sjöng om i "Killing me softly".
Ja, jag får med ljud från datorfläkten. Saknar tyvärr ideala inspelningsförhållanden. Gammal dator och dålig ljuddämpning...
Brukar lägga lead-/mittstämman ungefär i mitten och sedan lägga den höga stämman 15-20% åt ena hållet och den låga
lika långt åt andra hållet. Om jag har fyra stämmor brukar jag lägga de två mittersta 10-15% åt varsitt håll och den höga och
låga ca 30% åt varsitt håll. Beroende på övriga spår i arret kan detta förstås behöva justeras från låt till låt.
Personligen tycker jag det är en bra avslutning på låten med lite stilla dobro!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Har fixat lite till, bl.a. med olika trumloopar för olika delar i låten. Är det bättre avseende reverb åpå Astis sång och kör?
Någon eller några tokiga volymfixar sen förra versionen?
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB_ImGoingHome_AstiChoirSong_20130728.mp3[/mp3]
Tacksam för svara på mina frågor i tidigare inlägg, så jag vet vad som ska fixas enligt de tips jag inte förstod.
« Senast ändrad: 28.07.2013, 18:35:56 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Jag tycker det låter mer som att vi är i samma rum nu! Alltså ett passande reverb!
/Asti t.f. rumsren
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil
Har lyssnat igen och hör jag inga direkta problem, kanske för att du ändrat lite på trumlooparna, tyckte förut att det inte riktigt stämde rytmiskt dels mellan trummorna och gitarrerna, men också att sången, dvs kören inte låg i takt på nåt sätt med kompet. Men som sagt, hör inget av detta nu. Kanske en släng av solsting  :wacko:


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Uj-uj va låååångsamt och släpigt..
Det är så man nästan tappar balansen.. :D
Skönt med Dobron och skön sång av er båda men nuuu sooomnar jag... zzznarkk.. B)
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Tokai Tack för förtydligandet. Hoppas det var solsting före och klarhet nu, istället för tvärtom?  B)
Bjurte Såååja, det får vara släpigt, innan man ska sova! Sov gott!  :P
« Senast ändrad: 29.07.2013, 15:59:59 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Rattlesnake

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 522
    • Visa profil
Jag vet inte vad du men ar med gitarrtonen men vill veta, så jag kan korrigera!

Det låter som en bordunton hänger kvar. Antar att du kör öppen stämning på dobron, det är nog ett a som hänger kvar som skär sig i efterföljande ackord (F#m och Abm). Man hör tonen lite i de andra sticken också, men inte lika starkt så det stör.

Tycker den nya versionen är ett steg framåt. Trummorna blev klart bättre, men jag skulle vilja ändra ett par detaljer: utslaget vid 164s låter tunt. Skulle vilja ha en mörkare cymbal med (mera) markering med baskagge. Vid 234s stannar kompet av men trummorna fortsätter, låter misstänkt likt en trummis som inte har koll på låten.  ;) Att bara fimpa virveln brukar vara ett bra sätt att få rytmen att fortsätta men ändå få rätt känsla.
DON'T PANIC


Utloggad karl

  • tónleikari
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 138
    • Visa profil
Ja lite ostämt eller felintonerad resonator men det förstärker bara känslan och gör att allt känns lite mer levande ;)
Närhet och innerlighet...nice feel

Allt gott karl
Ny Cd "Wash Away The Past" free download at www.karlmusic.se


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Rattlesnake Då förstår jag tonen där. Gitarren är stämd E A D G H E och jag har A-strängen lös då jag vandrar på ackorden E, F#m, A, E och A, G#m, F#m, tagna på de fyra nedersta strängarna. Det kan låta bra men om det är flera instrument som spelar samtidigt, kanske det kan bli galet istället. Hade inte tänkt på det.

Utslaget vid 164s låter tunt. Bra tips! Snacka om att det var en snabbfix där, hehe. Ska fixas, tack för förtydligande på den punkten.
Vid 234s är det en snabbfix till. Precis som sista ackordet i utrot inte är omlagt utan bara nedtonad volym på fortsatt komp från ursprungsversionen. Fimpa virveln är ett bra tips där. Ska kolla vad jag gör då jag hinner dit igen...

karl Ska väl göra om resonatorspelet så det följer Astis körer eller körar körerna.

« Senast ändrad: 29.07.2013, 23:29:29 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Frasseman

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 72
    • Visa profil
FÖRBANNAT BRA! Och alla låtar som handlar om att åka/komma hem, söka rötter osv är nästan per definition bra, det finns något inbyggt starkt i det uttrycket. Men inte alltid! Det kan göras sliskigt och mindre trovärdigt. Det här låter rent och skärt äkta och mycket njutbart och en sån låt som man önskar att man skrivit och inte minst önskar att man kunde spela. Den ger ett väldigt musikaliskt intryck. Om jag mitt upp i allt detta skulle sätta upp ett minus - och jag lovar att jag funderade en del - så är det för intensiteten eller vad man ska säga i kören. Den skulle jag vilja ha än mer lågmäld och laidback för att ytterligare förstärka det innerliga uttrycket.

Det är som den här låten som Asti gjorde för några veckor sedan, Magical Wine, det är låtar som är på tok för bra för att stanna på ett forum som, med all respekt, trots allt är en sluten värld. Värda en större publik helt enkelt.


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Detta är jättesnyggt rakt igenom  ;) Väldigt bra sjunget, att du var en sån blueshejare! :D
Plinkar på en låt...


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Skön laidback-feeling i den här :P

Det låter live och äkta. Som tidigare skrivits kan det lätt bli lite patetiskt med texter om "I´m going home to.." etc.
Men här limmar det bra ^_^

Duktig du blivit på dobro!
Asti  gör som vanligt en snygg sånginsats på körerna.

Max, du är en övertygande Swedish cowboy :D

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Efter en trevande och lite osäker start så tar det sig och utvecklas till en riktigt skön och laidback låt. Astis melodier top notch as usual. MaxB leadsång kunde dock med fördel sjungas mer naturligt och mindre teatraliskt. Dom där "Joe Cocker"-skorren låter väldigt pålimmade. Jag hade föredragit att du sjöng naturligt så som du brukar låta och inte försökte låta whiskypåverkad  ;)
Men du tycker säkert det låter ball, och det är väl huvudsaken antar jag.

Gött mos!

Micke


Utloggad zorrow

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 977
  • Livet är för kort för att inte göra det man gillar
    • Visa profil
Det är bara att falla in i hyllningskören. Jag tycker att det låter mycket bra om allt. Härligt laid back känsla!


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Har spelat om kompgitarrspåren och lagt dem lite längre ut åt sidorna och eq:at bort lågfrekvenser från dem. Då hörde jag att det inte var med nån bas i tidigare version, så nyss spelade jag in basen. Sen gjorde jag som Eddi tipsade om gällande körererna och som Frasseman tipsade om gällande körerna och här är resultatet. Lite lägre volym på körerna (Frasseman) men mera bredd på dem (Eddi). Också korrigerat trumstoppen som jag fick tips om (på två ställen).
Så har jag spelat om resonatorgitarren så den följer sången lite mer...
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB_ImGoingHome_AstiChoirSong_20130802.mp3[/mp3]

Tala gärna om vad som inte faller på läppen så jag kan välja om jag vill förbättra enligt nya tips!

Frasseman Tack för fina ord och tack för tips!
Plinka Vill även vara bluesman så jag försöker med det också.
Marre Det är kul med dobron men vänta bara tills den får samarbeta med banjon som jag också tränar på.
jonnerstone Jag börjar sången icke-teatralisk men vill prova sån där hes röst också, så jag väljer att behålla det så, trots att det är ansträngt. Jag tycker det är ball!
zorrow Tack, hoppas nya verren duger också.
« Senast ändrad: 02.08.2013, 21:41:07 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Angrod

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 542
    • Visa profil
Låter väldigt gott det här. Grattis till en låt som passar din röst och spelstil väldigt bra! Keep on the good work man!
Rock'nRoll is more then just to Rock'nRoll


Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil
Det här är bra Max! :) Det är också så jäkla KR på många sätt - grejer som inspiration, inte för sin egen skull. Din nya Dobro inbjöd till nya "övningar" som inspirerade dig och inspirationen smittade Altsax och Asti som hakade på - underbart! :) Tekniskt kanske kören kunde vara ännu bredare och trummorna lite smalare men det är inte på något sätt avgörande för det här gillar jag!  :wub:
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Tack Angrod!
Ja, Jocke, det här är hämtat ur inspiration - musikaliskt generellt och KR speciellt!  :wub:

Jag tycker Astis lead ska upp lite då den kommer in en sväng.

Volymen på körerna ska väl ducka lite på några ställen, där leadsången dränks?
Astis körer på sidorna har lägre volym nu, en på varje sida med reverb och en kopia på dessa, på motstående sida (c:A 50 left och 50 right), kopian på andra sidan är utan reverb men med kompressor. Kanske därför det låter som kören är smal och borde breddas?

Med den här mixen tydliggörs Astis tredje körstämma i mitten, den som tidigare inte hördes så bra.
Men är den för hög i relation med sidokörerna nu? Nån med öra - som kan höra?
« Senast ändrad: 03.08.2013, 15:39:46 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil
Tack Angrod!
Ja, Jocke, det här är inspiration, musikaliskt generellt och KR speciellt!  :wub:

Jag tycker Astis lead ska upp lite då den kommer in en sväng.

Volymen på körerna ska väl ducka lite på några ställen, där leadsången dränks?
Astis körer på sidorna har lägre volym nu, en på varje sida med reverb och en kopia på dessa, på motstående sida (c:A 50 left och 50 right), kopian på andra sidan är utan reverb men med kompressor. Kanske därför det låter som kören är smal och borde breddas?

Med den här mixen tydliggörs Astis tredje körstämma i mitten, den som tidigare inte hördes så bra.
Men är den för hög i relation med sidokörerna nu? Nån med öra - som kan höra?

Har inte tillräckligt bra lyssning igång för att gå in på detaljer... Asti kan säkert ha bra känsla för om de olika stämmorna går fram. ;) men som sagt - det är detaljer - men med en sådan här låt vill man ju göra sitt bästa!  :wub:
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad zorrow

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 977
  • Livet är för kort för att inte göra det man gillar
    • Visa profil
Jodå, ännu bättre! Jag har inga problem med stämmorna eller Astis sång volymmässigt. De ligger bra. Dags för färdiga demon  :D Bra jobbat!


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Bedömer att jag är i mål nu, efter dagens mupptrixande - så jag lägger den bland färdiga. Tack för all inspiration och deltagande!
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB_ImGoingHome_AstiChoirSong_20130804.mp3[/mp3]

« Senast ändrad: 04.08.2013, 23:13:10 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Videon som fanns här är ersatt av en video i ett inlägg längre ner...

« Senast ändrad: 09.08.2013, 13:49:36 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Fin låt Max.

Några störningar i tempot/tightheten där i början mellan sång å dobro,fixa det.Vidare så tycker jag att du kapar sångfraserna för snabbt istället för att hålla ut lite - det blir lite "rump hugget" på några ställen.
Schysst Hammond,å bra lirat i övrigt.Bra jobbat av Peter med köreriet.

Mike


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Nu kunde jag se på bilder och video också, fin låt och ljudbild. Fint sound i dobron, du lirar så snyggt. Sista videon stannar ungefär på mitten är det hos mig eller? Hade varit kul att se hela.
Bra jobb alla inblandade.  :D
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Jag får också avbrott i videon vid 2:13! Är det där som hästen sväljer kameran?  :)
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil